יום ראשון, 11 באוקטובר 2009

קלסטרופוביה

אז יש דבר כזה גיהנום על פני האדמה, שמו לשכת התעסוקה- נעים להכיר.
כשהחלטתי להתחכם הבוקר ולהקדים בחצי שעה כדי לנסות לעקוף את העומס, לא תיארתי לעצמי שעוד כ-150 אשדודים מובטלים חשבו בדיוק כמוני וכך מצאתי את עצמי משתרכת בתור עם עוד- זה נכון! 150 אשדודים מובטלים.
לא רק שהשתרכתי איתם בתור, אלא השתרכתי איתם בתור בחדר מדרגות עמוס ומיוזע.
יכולתי להישבע שאני רואה את אספקת החמצן אוזלת לאט לאט מהחדר המהביל שבו המתנו.
יצא לי לראות את פרצופה האמיתי של האבטלה, ותרשו לי לספר לכם- זו לא אסתי גינזבורג. אנשים עייפים, נדחפים ומתוסכלים שמתלוננים ללא הרף. באיזשהו שלב אנשים התחילו להלום בדלתות ע"מ שיאפשרו להם להיכנס, גוועלד.
מישהי שעמדה לידי סיכמה את הלך הרוח בצורה מדויקת כשצעקה- "אני מתחילה להרגיש קלסטרופובית, אין לי אוויר, תני לי להיכנס רק כדי לנשום אוויר!"
בסופו של דבר נדחסנו פנימה ובשביל מה? כדי להשאיר את טביעת האצבע שלי ולקבל כרטיס נוכחות, זה הכל.
חשבתי לתומי שהתכלית בהתייצבות בלשכת התעסוקה היא להיפגש עם רכזת כ"א שתסייע לך למצוא עבודה.
יצאתי משם בהרגשה של חוסר אפקטיביות נוראית ולכן החלטתי לנקוט במעשה וניגשתי לחברת כ"א שהיתה מטרים ספורים מהמקום- נתקלתי במקום שומם מאדם ובאוסף רכזות עם שביזות יום א' כ"כ חריפה שלמרות המחסור בעומס סירבו לקבל אנשים- עוד בזבוז זמן משווע.
חזרתי הביתה עם אותה תחושה של חוסר אפקטיביות שעמה התחלתי את היום, תחושה שגרמה לי להעביר שעות על גבי שעות מול האולג'ובס ושליחת קו"ח לכל משרה שנשמעה לי כבלתי בזויה לחלוטין.
אולג'ובס היה הרבה יותר אפקטיבי ממני מסתבר כי הוא הצליח לגרום להתמוססות של תאי המוח שלי בצורה הכי יעילה שיש. למעשה, האתר הזה כ"כ יעיל שאני נאלצת לשלוח שוב ושוב את קורות החיים שלי לאותה משרה עד שזה נקלט במערכת- תמורה נאה ל-44 שקלים שלי, נאה בהחלט.
אני בכלל משוכנעת שכמות הפעמים שהזכרתי את האתר הארור בחודש וחצי האחרונים מצדיקה קבלת עמלה בגין הפרסום, לא ככה?

הדבר היחידי שניחם אותי היום, היה הלק החדש שקיבלתי מנעלולה ביום שישי שנראה נהדר:



וגם העובדה שהצלחתי לגרום לפרדי לשבת לפי פקודה. הבעיה היחידה היא שהוא מציית לי רק אם הוא במצב רוח מרומם כך שפעולת האילוף דורשת מקצה שיפורים (וכמה טוב שבדיוק אחרי סשן האילופים הסוער, לאופרה היתה תוכנית על כלבים מאולפים- איזה תיאום מושלם!).

רציתי להמליץ לכם על חנות וינטג' חדשה שמצאתי, שאפשר לטעמי למצוא בה הרבה מציאות במחירים נוחים.
הנה כמה דגימות:


את החנות תוכלו למצוא כאן.

לסיום, הכתבה השניה שלי בנענע אופנה התפרסמה היום, שזה אחלה, אתם מוזמנים לקרוא אותה כאן

5 תגובות:

  1. תנחומיי. בעלי מובטל קרוב לשמונה חודשים כבר, כך שאני מבינה את התסכול. מתחיל להיות מאוד קשה להתפרנס בכבוד במדינה הזו. מתי כבר המיתון הזה יילך מכאן?!

    השבמחק
  2. יואו
    מאמי...
    עוברים עלייך ימים ממש מעצבנים. תארת את החוויה הנוראית בלשכה בצורה כל כך חיה, ממש הרגשתי אתכם נחנקים שם... הבירוקרטיה בארץ באמת עוברת כל גבול... הסחבת וחוסר היעילות שולטים אפילו כשמדובר במשהו שמבזבז חלק נכבד מכספי הציבור כאשר כל כך הרבה יכול להפתר... הפרטת ביטוח לאומי לחברות כח האדם רק החמירה את המצב... כפי שכתבת.
    אני מציעה לך לשלוח את קורות החיים שלך לכל חברות כח האדם באזורך -- חברתי הטובה עובדת באחת והם בדרך כלל מטפלים בפניות במייל לפני אנשים שבאים באופן אישי. אם צריך ראיון פרונטלי הם מזמנים כבר בעצמם.

    בהצלחה מתוקה

    השבמחק
  3. הטוניקה הלבנה עם התחרה ממש יפה, אני קצת רוצה אותה... :)

    השבמחק
  4. ושתי ודנה- תודה על התמיכה! זה חשוב..
    standing ovation- היא מדהימה, רק שהיא די נחשקת כרגע אז המחיר שלה עולה בהתמדה.

    השבמחק
  5. Love all the Outfits. But sad that i don't understand what you white. Cheers !

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top