יום שישי, 9 באוקטובר 2009

מפגש צמרת

חזרתי באופן לא מפתיע עם ידיים ריקות משוק הפלסטיק (פרט ללק המושלם שקיבלתי מנעלולה). גיליתי על עצמי שאת השופינג שלי אני בכלל מעדיפה לעשות לבד ולהסתובב בירידים הומי אדם אני בכלל לא אוהבת.
השוס היחידי הוא שהצלחתי להנות ביריד. בד"כ אני יוצאת מאירועים כאלה אחוזת טראומות ואילו היום, פרט למצוקה שהרגשתי בדקות הארוכות שהסתובבתי עם שיפוד ביד בחוסר אונים- היה לי ממש נחמד.
נפגשתי עם חברתי הגבעולית שאליה התגעגעתי מאוד, נפגשתי שוב עם נעלולה (וקיבלתי כאמור לק מהמם) וגם פגשתי לראשונה את הבלוגריות קלבה, מיראל ואת לודוויג ההורס!
היה נחמד לבוא לתמוך ביעל, אחרי שהציבו אותה בדוכן רחוק מהמזגן וקרוב לילדות מעצבנות ששולחות ידיים (אני חוטפת קריזה כשהן שולחות ידיים לפרדי ברחוב ומתחילה לנבוח כמו פינצ'רית תוקפנית)- גוועלד.
חוצמזה, לא יכולתי להימנע מההרגשה שלמרות שהשוק מלא מעצבים צעירים שכל אחד אמור להביא לביטוי את הנפש היצירתית והייחודית שלו- הכל היה נראה אותו הדבר.
פרט לכמה דוכנים שהתבלטו לטובה (וביניהם גם הדוכן של קלבה, כאילו דא?) כל השטיקים נורא חזרו על עצמם: תכשיטי זהב עדינים, חגורות וינטג' שיש לכל תל אביבית שמכבדת את עצמה, קשתות מעוטרות בפרחים רקומים/עשויים מפייאטים- אוקיי, הבנו..
היה נדמה שאפילו כל המבקרות במקום התלבשו בהלך רוח דומה: כולן מנסות כ"כ לקלוע למשבצת של ה'טרנדית התל אביבית' שנדמה שאף אחת כבר לא חושבת בשביל עצמה וחבל.
חברתי הגבעולית התלבשה בצורה מאוד נאה והסבה לאמא שלה (כלומר אני, במונחים אופנתיים לפחות) המון גאווה. התחרטתי שלא צילמתי אותה לאורכה, אני מקווה שהתמונה ממחישה כמה טוב היא נראתה.
גם האובר פרייסינג המטורף שבלט כמעט בכל דוכן עשה לי רע, שכן אני מהמתנגדות הבולטות לתופעה הזו.
אחותי, הקשת שלך חמודה אבל אין לי כוונה לתת לך שטר של 200 ש"ח ולא לצפות לקבל עודף.
מה פשר ההגזמה הזו?

לודוויג ההורס!
גבעולית ונאה. בובה באאוטפיט מושלם.

אני ומיראל (שאת הבבושקה שעל חולצתה חמדתי ממש)

תמונה מהמצלמה של מיראל

ה-דוכן


פרדי שמח שאמא חזרה מהשתרללויות שלה.


ירוק ומושלם.

פירוט האאוטפיט-

שמלה- איביי
חגורה- לוצ'י
שרשרת- אלדו
נעליים- אסוס
תיק- מקס מורטי

12 תגובות:

  1. באמת הרבה מהדוכנים מכרו דברים זהים למדי, אבל היה שווה לבוא ולראות את יעל וגם אח"כ ספי שהגיעה עם הפייס הנטר..
    חמדת את החולצה של מיראל בצדק! אני גם חומדת את התיק דובי של קלבה.

    השבמחק
  2. אהבתי מאוד את מה שלבשת! יפה לך הליפסטיק האדום!

    השבמחק
  3. שריי- נשמע שאת וספי הגעתן ממש מעט אחרי שאני ונעלולה עזבנו. איזה באסה!
    נגה- תודה בובה :)

    השבמחק
  4. אותו כנ"ל כמו Noa - גם אני אוהבת את מה שאת לובשת, במיוחד עם השרוולים האופנתיים הללו.
    האמת שגם אני לא מוצאת את עצמי בירידים הצפופים האלה. גם לא נעים לי מהיוצרות אם אני ניגשת לדוכן ולא קונה בסוף. אני מרגישה שזה כמו להעביר ביקורת שלילית על היצירה שלהן.

    השבמחק
  5. אאוטפיט מעולה. ואין כמו לחזור הביתה לאהוב פרוותי (-:

    השבמחק
  6. ושתי- תודה, אני גם מרגישה כמוך לגבי חוסר הנעימות, מצד שני גם די החוורתי כשגיליתי את תגי המחיר..
    Cupcakes- ברור! זה שווה הכל, הוא נורא התרגש כשחזרתי. ביום שישי אנחנו בד"כ לא משאירים אותו דקה אחת לבד..

    השבמחק
  7. היי! אני חושבת שנתקלתי בך כמה פעמים בכלל בלי לדעת שאת זו את. אבל אני זוכרת שהלהבתי מהנעליים שלך גם אז. (:
    חוצמזה, שאני מסכימה לגמרי בעניין הדברים הזהים. ממש התבאסתי שלמרות שהכל כמעט אותו דבר- עדיין המחירים בשמיים. מה ההיגיון בזה? אם אתה מתעקש למכור ביוקר, לפחות תהיה מקורי!

    השבמחק
  8. יכול להיות, לא ראיתי בעיניים מרוב שרציתי לעוף משם
    אגב, ראיתי את הרכישות שלך בבלוג והן מעולות..
    שמחה שהפקת תועלת מהאירוע.

    השבמחק
  9. נראה שהיה שם ממש מגניב, הייתי מתה לבוא...
    אגב אני ממש מזדהה איתך בקטע של ללכת לבד לקניות... לרוב אני הולכת רק לבד, ככה אף אחד לא מפריע לי לחשוב מה בא לי ומה לא בא לי, אף אחד לא מעכב אותי במקומות שאני לא רוצה להיות בהם והכי חשוב אף אחד לא מזרז אותי לשומקום, תענוג

    השבמחק
  10. דארלינג - חבל שלא נשארת עד יותר מאוחר, היה הרבה פחות אנשים ויותר כיף. אני ממעטת להגיע לירידים האלה, אבל כשחברות משתתפות, אני תמיד מגיעה להגיד היי. מקווה שניפגש בפעם הבאה.
    את התלבשת מדהים! השמלה והאודם מהממים עלייך. נשיקות.

    השבמחק
  11. מרינה- לא פספסת שום דבר, בחיי (פרט למפגש איתי כמובן P:)
    ספי- אילוצים של תחבורה ציבורית, what can I say?
    אני שונאת אירועים כאלה והסיבה היחידה שבאתי דומה לשלך. תודה בובה, אהבתי את האאוטפיט שלך באירוע גם!
    אני בעד לארגן משהו מאורגן ועם מיזוג אוויר, לשם שינוי (מסכנה יעל!)

    השבמחק
  12. לארגן משהו מאורגן? נייס!
    מסודר, התכוונתי.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top