יום רביעי, 7 באוקטובר 2009

יום טוב לעולם האופנה, יום רע לבלוגרית האומללה.

וזה אפילו מתחרז.
נסעתי שוב לראיון שהיה בזבוז זמן מוחלט עד כדי כאב.
תיאור העבודה נשמע טוב על פניו, מקימים לך אתר בנישה שאתה אוהב- אתה דואג לתחזק אותו ולקדם אותו ע"י כתיבת תכנים והוספת מפרסמים.
זה טוב לי, אמרתי לעצמי שהרי רקע בעולם הפרסום יש לי וגם בכתיבה אני לא כ"כ גרועה.
אז הם שכחו להזכיר שזה כרוך בהשקעה התחלתית של 1200$. זה כנראה פרח מזכרונם! כשהמראיין הגיע לשלב הדיבורים של 'במה זה כרוך' עד שהוא הסכים סוף סוף לפלוט את הסכום המדויק לקול תרועת התופים, דמיינתי שאני בפרק של אלי מקביל שבו אני עולה על השולחן שלו ועורפת את ראשו.
דמיינתי את זה כ"כ בנחישות שהפסקתי להקשיב לכל מה שברבר משם והלאה ויצאתי מהראיון עם כאב ראש קל.

בנסיעה הלוך הגיעה אליי ההבנה המצערת שאירוע שרציתי לקחת בו חלק יאלץ להתקיים שלא בנוכחותי כי מיס גלאם שכמוני תצטרך לדפוק כרטיס באותה שעה ולחתום אבטלה.
החיים שלי זוהרים, תקנאו.
בואו רק נאמר שאם לא אקבל בסופו של דבר דמי אבטלה, אבוא לביטוח לאומי ואדרוש מהפקידות לארגן לי מסלול מאולתר כדי לחפות על מה שפספסתי.

אניווי, כפי שציינתי, לעולם האופנה היה יום קצת יותר מבטיח משלי ושלוש קולקציות עוצרות נשימה הוצגו על המסלול.
נתחיל בשאנל, התצוגה הכי גדולה ומושקעת מכולן- אווירת קאנטרי, סט שדומה יותר ל'בית קטן בערבה' מאשר לתצוגת אופנה ואחת בשם לילי אלן ששרה ברקע.
לקארל מותר הכל בעצם, בעיקר כי הוא מודע לכך שהוא יכול לספק את הסחורה.
הרבה שחור- לבן, טוויד נצחי, שיפון, תחרה- 71 דגמים שמייצגים סמל סטטוס אחד והתוצאה- מרשימה מאוד.









הבא בתור להדהים אותי היה אלכסנדר מקווין- קולקציה שלא מהעולם הזה, אפילו ברמת עיצוב השיער, האיפור והציפורניים (שלא לדבר על הנעליים שנראו כאילו החלק האחורי שלהן נמצא מקדימה). קולקציה של הדפסי זוחלים דיגיטליים שהשאירה אותי פעורת פה.













האחרון להרשים אותי היה ולנטינו, שלקח בדים מבריקים וקימט ופיסל מהן שמלות מרהיבות וחליפות חצי שקופות קלות כנוצה.











דווקא מקלואי החביבה עליי התאכזבתי.
מעניין מה הצרפתים מתכננים עבורנו לכבוד היום האחרון של שבוע האופנה..

4 תגובות:

  1. מחר יום חדש... בטוח שיהיה יותר טוב...
    גם אותי לא הרשימו בקלואי- שהציגו את הגרסה שלהם ל"פרפ החדש" עם הסגנון הישן של המעצבת. היו דברים נחמדים, אבל לא משהוא...

    השבמחק
  2. איזה תרגיל מעצבן עם העבודה. איך לא מודיעים על דבר כזה זה מראש לפני שמזמינים אותך להגיע לראיון ומבזבזים את זמנך?! נשמע כמו פירמידה.

    השבמחק
  3. זה בדיוק מה שחבר שלי אמר..
    מניפולציה אחת גדולה.

    השבמחק
  4. יואו... איזה באסה
    אבל מן הסתם זה טוב מדי מכדי להיות אמיתי.
    תלמדי להבא לבדוק פי שבע, במיוחד עסקאות כאלה 'מתוקות'...

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top