יום שבת, 3 באוקטובר 2009

יום של נחת

אין לי שום דרך אחרת לתאר יום מוצלח כזה.
אחרי שבן זוגי הציע לי אתמול שאפשר לנסות לקחת את פרדי לביקור בים, בתור האמא הטובה והגאה שהנני לא יכולתי לסרב לחזות בביקור הראשון הזה מסוגו.
בזכות מאמציי להיות אם השנה, זכיתי להנות גם מים נעים, צלול וחלק. חשבתי שאני בתאילנד עד שהמציל הכריז "דניאל בן ה-11, ההורים שלך מחפשים אותך, בוא לתחנת ההצלה" ונזכרתי שאני בעצם באשדוד.
לא נורא (לפחות לא ביום כזה).
פרדי השקיע כמות אנרגיה שעימה היה ניתן להטעין את כל אשדוד למשך הלילה- הוא חפר מנהרות חזרה הביתה, שחה חזרה לחוף אחרי שנזרק לתוך המים והתרוצץ בלי סוף.
מה הפלא ששעות לאחר מכן בבית עדיין ניתן למצוא אותו בתנוחה עוברית חולם על הגלים שרודפים אותו.
אחרי שחזרנו הביתה וסיימנו עם סידורי הפוסט ים שלנו, פרשנו שלושתנו לישון במיטה יחדיו ולחלום על אותם גלים נפלאים.





מה שהוסיף לי לתחושת הנחת היו הקולקציות שהוצגו אתמול בשבוע האופנה בפריז:

כשעברתי על הקולקציה של לאנווין גלים (שמים לב למוטיב הים החוזר בפוסט?) של התפעמות ועונג שטפו אותי. אלבר אלבז גאון, שיננתי לעצמי. הקולקציה היתה מורכבת משני חלקים- חלק ראשון שהיה נקי ומאופק יותר, ללא קשקושים. נעשה שימוש בבדים חלקים בלבד והדגש היה על הסטרקטואליות של כל בגד, על הסילואטים המהונדסים-מעורר השתאות, אין דרך אחרת לתאר את זה.
על האיפוק חיפה אלבז בחלק השני של הקולקציה שהייתה מפוארת ומלאת גלאם- תכשיטים בעלי נוכחות (הם לעצמם יצירות מופת), שילוב של בדים שונים מעוטרים בפייאטים ובחרוזים. כל המאפיינים האלו הולידו את האחת הקולקציות היותר גאוניות של אביב 2010, שהיתה פשוט חסרת פגם בעיניי.
למעשה, במקום לחלום באמת על אותם גלים כפי שהייתי אמורה, חלמתי שאני אוחזת בגליון פיקטיבי של 'ניילון' ובה הפקה בכיכובה של מדונה שעוטה על עצמה את מיטב הדגמים של לאנווין שנראו על המסלול- ביזארי, לא?
















הבא בתור שבא לי לנשק במצח ולצבוט לו את הלחיים הוא ג'ון גליאנו לבית דיור. קולקציה בהשראת כוכבניות העבר של שנות ה-50' ומוטיב חזק מאוד של לנז'רי חזר לאורך כל התצוגה.
התצוגה היתה מורכבת ממעילי טרנץ' בשלל גזרות, ארכים ועיטורים, חצאיות בעלות קפלים ומחוכים. כאמור, הכל נשי, הכל במחווה לתקופות שכבר חלפו. נוסטלגי ומרענן באותה נשימה-











עוד שמות שהציגו אתמול היו ויויאן ווסטווד שהיתה מופרכת ומטורללת כרגיל וזו הסיבה שאני מחבבת אותה, מרטין מרגיאלה שהיה קצת all over the place אבל בכל זאת מעניין ואיסי מיאקי בתצוגה לא ברורה.

אגב, העליתי הבוקר סרטונים ממש משעשעים של הפרדסטר- במיוחד עבורכם- ע"מ שתוכלו לחזות ביצור והאגדה. תקדישו בקירוב שתי דקות מזמנכם לצפייה בהם, עונג וודאי מובטח (ואם לא, אחזיר לכם את כספכם בחזרה).
נשיקות!

3 תגובות:

  1. נשמע כמו פיצוי הולם ליום הנאחס שעבר עלייך השבוע. אוהבת את העיצוב המחודש של הבלוג שלך, אגב. תתחדשי.

    השבמחק
  2. הכלב שלך קרעעע אותי מצחוק!!! אחד המתוקים! אני מתה על הכלבים ההיפראקטיביים, הייתי מוכנה לרוץ איתם בכל הבית ולהרוס איתם ביחד את הכללל חח!
    ובאשר לתצוגות, כל הבדים האלו שמתנופפים להם ברוח, והג'קטים ושמלות הערב.. אני פשוט לא עומדת בפני זה, ואגב עכשיו אני חושבת שיש את האופנה הכי יפה, ואת העיצובים הכי יפים שידעתי עד הלום.. ממש מתחברת לכל השמלות האלו ולכל הוינטאג'..

    השבמחק
  3. תודה יקירתי, פרדי הורס הבריאות הלאומי שלנו.
    בנוגע לעיצובים- אני מסכימה איתך, שמתי לב שהקולקציות שהכי התחברתי אליהן אולי לא קולעות לקטגוריה של חדשניות או פורצות גבולות אלא הן פשוט רומנטיות ווינטג'יות.

    ושתי- תודה! זה אכן פיצוי הולם, מדובר בימים כאלה שמעודדים אותי ומזכירים לי שיש אור בקצה המנהרה.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top