יום שישי, 18 בספטמבר 2009

Something new, something blue

היי,

היום אין סיקורים של שבוע האופנה, נדמה שאפילו בניו יורק מתכוננים לכניסת ראש השנה, אחרת אין דרך להסביר את העובדה שכל המעצבים הבינוניים הציגו את הקולקציות שלהם אמש (כדוגמת קלווין קליין וראלף לורן).

קצת לפני הילולת החג, רציתי לשתף אתכם בראיון מרתק שעברתי אתמול מביתי והצטרף לפנתיאון החוויות הביזאריות שלי (במסע לחיפוש עבודה): פניתי בעקבות מודעה תמימה באולג'ובס לקואצ'ר (או מחנך לחיים או שקר כלשהו) שמחפש עוזרת שתעבוד כפרילנסרית מהבית.
לאחר התכתבות קצרה במייל ושיחת היכרות בטלפון, עברנו לראיון וירטואלי במסנג'ר. הייתי אמיתית ושנונה כהרגלי, היה נדמה שהראיון מתפתח נהדר, עד שהמראיין כתב לי את הפנינה הבאה: "כל מתלמדיי פונים אליי בתור 'מאסטר X' (אחסוך מכם את שמו), מעכשיו גם את תפני אליי בתור 'מאסטר X' בסיום כל משפט, מובן?'.

הולי קראפ.
הרגשתי לרגע כמו דמות חסרת פנים ב'סיפורה של 0'.
רציתי לשתף פעולה, באמת שרציתי, ניסיתי לשכנע את עצמי שכך זה מקובל בעולם הקואוצ'ינג, מדובר כאן בעסק לגיטימי ולא חלילה בכת אפופת מיסתורין.
אז ניסיתי. כל מה שיצא לי במקום זה היה- "אתה מגלומן, או מה?".
אולי אני זו שהייתי צריכה לגלם כאן את תפקיד המנחה ולנסות לגלות איזה שגעון גדלות או אב מתעלל גרם לאותו ברנש להתנהג כך.

אני מניחה שברכת השנה החדשה שלי לאותו איש תהיה מעט ענווה ואולי גם קצת הגיון ישר. מצד שני, אם הוא ישב בצדו השני של המסך בזמן הראיון עם שוט ו-Assless chaps אז שכחו מכל מה שכתבתי כאן- התנהגותו נורמטיבית לחלוטין.

משום מה, אני עוברת חוויות כאלה בתדירות מדאיגה. בסיבוב הקודם שבו חיפשתי עבודה, מצאתי את עצמי מתראיינת אצל אדריכל שנראה כמו הגרסא השמנה והמוחצנת של אלביס, ששאל אותי על הרגלי השימוש שלי בויברטור ושאר שאלות ענייניות בסגנון (לדעתי זו אינפורמציה שכל מעסיק חייב לברר בראיון עבודה!).

אני לא יודעת מה כל החוויות האלה אומרות עליי, אני מוכנה להישבע שיש משהו שטני באולג'ובס הזה שלא רק שמנסה להמיס את מוחי בצורה היעילה ביותר שקיימת אלא גם מנסה לשדך אותי לכל מיני קריקטורות.
במה חטאתי?




פירוט האאוטפיט-

שמלה- Kooi
עליונית- פול אנד בר.
נעליים- נעלי מרקו.
תיק- מתנה מאמא (לראש השנה הקודם) :P

חג שמח !!

4 תגובות:

  1. העליונית שלך מהממת והסיפור הזה באמת מהווה קפיצת מדרגה בחוויות ההזויות שלך בדרך לעבודה חדשה. מקווה שזה ייגמר בקרוב ותמצאי כבר..

    השבמחק
  2. הלוואי והשנה החדשה תביא איתה בשורות טובות באמת..

    השבמחק
  3. ג'יזס, איזה דגנרט! קואצ'ר? מאסטר? הוא נשמע כאילו הוא התחיל להאמין בחרטוטים של עצמו. זה קורה רק למטורפים שבהם, ככה שמזל גדול שאת לא עובדת עבור המאור הגדול. ותאמיני או לא, עדיף ראיון עבודה שבו שאלו אותך על שימוש בוויברטור והתאפשר לך לתייק אותו במגירת המטורפים, מאשר להתחיל לעבוד עבור בנאדם שבא לצבוט לך בתחת ולתת נשיקות.

    שתהיה שנה של אנשים שפויים, עבודות פוטנציאליות מוצלחות ואאוטפיטים נהדרים כמו זה שפרסמת היום.

    השבמחק
  4. כל העניין של הטרדה מינית, בייחוד במקום עבודה, תמיד נשמע קלישאה עד שאתה נתקל פתאום בהרבה סיטואציות כאלה.
    ותודה כמובן על המחמאה :)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top