יום שני, 14 בספטמבר 2009

שבוע האופנה בעיצומו

היי,

ברצוני להתחיל את הפוסט עם אזהרה קצרה- זה הולך להיות פוסט ארוך. הסיבה נעוצה בכך שסוף סוף התחילו לראות בשורות על גבי המסלולים של שבוע האופנה. כשנדמה היה שכבר שום מעצב לא מצליח להעמיד קולקציה ראויה לאביב 2010, הגיעה סוללה של מעצבים מופתיים שהוכיחו שאפשר גם אחרת.

אני חושבת שההבדל הניכר לטובה בין התצוגות של אתמול לבין יתר הימים בשבוע האופנה הוא שבתצוגות אמש, המעצבים שמרו על קו נקי של עיצובים אסתטיים ולא יומרניים בעוד שהמעצבים ביתר ימי שבוע האופנה ניסו לפרוץ גבולות ולהיות חדשניים ויצירתיים ושכחו את הלקוחה שלהם בדרך.

ניסיתי לחשוב מה זה אומר עליי- ההעדפה שלי לכל מה שנטול יומרות, נקי ופשוט מהשבוע האחרון- אני תופסת את עצמי כאחת שפתוחה כמעט לכל סגנון אופנה אפשרי, היתכן שאני בעצם מקובעת הרבה ממה שנדמה לי?
ניסיתי להשליך את זה על מושגים יותר אישיים בחיי ולשאול את עצמי האם הקבעון והפחד שלי ממשהו חדש הם שמונעים ממני למצוא עבודה ראויה? אני מנסה ללא הרף לחשוב על נוסחא שתאזן את כמות הדרישות הלא מעטה שיש לי עם יכולת ההיצע שלי ואני לא בטוחה שהנוסחא הזו כשירה לעמוד במבחן המציאות.

רק שאז הגיע מארק ג'ייקובס, בקולקציה חדשנית ובאמת מופלאה, דפדפתי בין כל התמונות עם תחושת ריתוק והנאה (ותחושת החמצה שלא הייתי שם לראות את זה בעצמי). ג'ייקובס קטף את כל התארים שקיבל לאורך השנים בצדק ובעבודה קשה שכן הוא באמת מעצב בחסד.

אז אולי בכל זאת אני יכולה לפתוח ראש? ואולי הסטנדרטים שלי יכוונו אותי בסופו של דבר למצוא עבודה שאני באמת אמצא בה סיפוק ואתמיד לטווח ארוך? יש שיקראו לזה- over thinking it אבל אני מרגישה חובה לאחר שיצאתי מהראיון האיוולי אתמול כ"כ מתוסכלת.

בכל מקרה, המיטב ממארק ג'ייקובס-





אגב, נכון שזה מוזר שבכל העיצובים שלו הדוגמניות נועלות כפכפי אצבע כעורים?

והנה מבט לכמה מהקולקציות ה'נקיות והאסתטיות' שכתבתי עליהן:
קרולינה הררה-









J.Mendel-

דונה קארן-
ולסיום- הוא אמנם לא המעצב החביב עליי אבל הקולקציה שלו מאוד צבעונית ומסקרנת, אז הנה המיטב ממנה-

מקווה שנהניתם מהסיקור!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Template Design By Baby in Heels
Back to Top