יום שני, 14 בספטמבר 2009

זה מרגיז!

היי,

לאחרונה, כשאני נתקלת בסיטואציות מעצבנות בחיים, אני נזכרת ב'מועדון לילה' כשהפאנל רוטן וכועס בתורו על נושאים קטנים שמרגיזים את כולנו.
הפעם יש אחד תוצרת לובה-
* כשאתה מגיע לראיון והמראיין שלך, על אף שמודע לחלוטין לקיומך, בוחר במשך חצי שעה להמשיך לעבוד כרגיל במקום לראיין אותך- זה מרגיז.
* כשמראיין עובר על קורות החיים שלך ומגדיר את המשרה הקודמת שלך כ'מוכר' (ואף מתעקש על כך) על אף שאתה מדגיש שהיית בתפקיד ניהולי ושלא היה לך כל קשר למכירות- זה מרגיז.
* כשאתה בא לעבודה בידיעה שהיא תתקיים באשדוד אך בראיון מתברר שהתקן באשדוד אויש ובינתיים אתה מיועד לעבודה בסניף נידח בתל אביב- זה מרגיז.
* כשאתה שואל תל אביביים היכן נמצא רח' הר סיני ואפילו הם מרימים גבה ולא יודעים מה לענות לך- זה מרגיז.
* כשאתה מנסה לעלות על מונית ספיישל והנהג מבקש שתדריך אותו להר סיני ואתה מסביר לו שאילולא היית יכול להדריך אותו לשם, היית מגיע להר סיני בעצמך- זה מרגיז.
* לעבור בתחנה המרכזית בת"א- זה מרגיז.

לסיכום, היה יום נחמד. איך שלכם?

החלטתי להפיק לקחים מהאנקדוטה הזו וללמוד לסנן ראיונות כי מה שהכי מרגיז זה שהתפשרתי ונסעתי לראיון של משרת מכירות בידיעה מובהקת שאני לא רוצה לעבוד בזה.
אם אני לא אסיק מסקנות הכרחיות ואמשיך לנסות להסתגל לכל מה שמציעים לי, אתם עלולים לקבל עוד כמה וכמה פוסטים שעיקרם- זה מרגיז! אז חבל, אני גם ככה לא אוהבת למחזר את עצמי.

מלבושיי ליום זה-

פירוט האאוטפיט-

בגד גוף- אמריקן אפרל.
שמלה שנלבשה כחצאית- רנואר.
נעליים- אסוס.
תיק- מקס מורטי.
שרשרת- אלדו.
אקססורי נוסף- פרדי.

המשך ערב רגוע לכולכם!

9 תגובות:

  1. זה באמת מרגיז.
    יש המון דברים מרגיזים בשוק העבודה. אני עבדתי חינם לפני כמה שנים, כי לא התחשק להם לשלם לי, והתרגזתי מאוד.
    אני לא יודעת איזו משרה את מחפשת, אבל ניסית את המכרזים של נציבות שירות המדינה? אולי לא הכי נחמד, אבל זה מהג'ובים הבודדים האלה שיש בהם קביעות (משלב מסוים), מימון ללימודים, מסלול קידום מובנה וכו'.

    השבמחק
  2. טוב לראות אותך כאן!
    האמת היא שנכנסתי לאתר של נציבות שירות המדינה כדי לקרוא קצת על המכרזים כי מימון לימודים זה בהחלט משהו שהיה מועיל לי כרגע.
    רק שכל המכרזים הפנויים כרגע דורשים מראש תואר ראשון..

    השבמחק
  3. אחלה חצאית; רנואר? באמת?!
    גם לי היה ראיון עבודה היום. אני מיואשת, וכנראה נידונתי להיות פרילאנסרית כל חיי

    השבמחק
  4. דרך אגב:
    כשאת צריכה לשלם ביטוח על האוטו, ואת הולכת לראיון עבודה ואומרים לך שמחפשים לאייש את המשרה רק בנובמבר- זה מעצבן!

    השבמחק
  5. רנואר עודפים אפילו.
    חיפוש עבודה זה אחד התהליכים היותר מייאשים שקיימים, הם נועדו כדי להוציא ממך כל זכר לשמחת חיים ולהפוך אותך למתוסכלת וממורמרת.

    השבמחק
  6. אוקיי, את ואני (ודנה) מתחילות להישמע כמו הזקנים מחבובות.

    השבמחק
  7. אחותי, אני פולנייה. אצלנו מחאה - מזן קוטריי - היא לא רק לגיטימית אלא אף בילוי חביב לשעות הפנאי :)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top