יום חמישי, 24 בספטמבר 2009

בא לי בא לי

כנראה שנגמרו השמות המקוריים לבשמים- A scent של איסי מיאקי נוסף לרשימת הווישליסט שלי.
הוא מתקתק ופרחוני ונתקלתי לראשונה בדוגמית שלו בגליון האחרון של הווג. בהתחלה העמדתי פני אדישה, רחרחתי קצת מסביב לדוגמית- אלא שאז התאהבתי בניחוח והתחלתי למרוח את דפי הגליון על צווארי.
ההסתייגות היחידה שלי היא שהדוגמית לא נשארה עליי זמן רב, ייתכן שזה בגלל הכמות המעטה- את זה אצטרך להעמיד במבחן בביקור הקרוב בסופר פארם/משביר.

אמא? דיוטי פרי? בושם?

אגב, השרשרת הזו הורסת או שמא..היא הורסת?


חיפשתי בנרות שרשרת כזו שהיא מעיין הגרסא של מרני לעניים. האוצר המצועצע יכול להיות שלכם תמורת 14 פאונד כולל משלוח (בקנייה מיידית). המוכרת הנחמדה הבטיחה משלוח חינם עבור קנייה משולבת- שווה ביותר!
תוכלו למצוא את השרשרת ותכשיטים נוספים כאן
תהנו!

3 תגובות:

  1. ממש הורסת!!!
    אבל הייתי פשוט מנסה להכין אותה בעצמי.

    השבמחק
  2. השרשרת הזו ספציפית נראית כמו תוצר של שעות של עבודה, תבקרי בחנות הוירטואלית שלה, יש לה עוד כמה שרשראות מרשימות.
    זו הכי הרשימה אותי כי היא ענתה בדיוק לדרישות שלי ב'שרשרת עם נוכחות'.
    אני משוכנעת שיד מיומנת תוכל לייצר אחת כזו בעצמה אבל בשבילי כל DIY שהוא מעבר לחיבור שרשרת ותליון זה בגדר טו מאץ' בשבילי.

    השבמחק
  3. וואוו בהחלט ממש הורסת!
    תתחדשי :)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top