יום שני, 28 בספטמבר 2009

אוקספורד בייבי!

בוקר טוב,

לצערי, מאז הדיווח האחרון, הכאבים בשן הבינה החריפו עוד ועוד עד שהחלטתי להגדיר את עצמי כחולה ולהיות ברוגז עם העולם.
פרדי העיר אותי מוקדם מהרגיל הבוקר אך מאחר ואין אפילו סיקורים חדשים משבוע האופנה (שלא לדבר על עבודה), לא נראה שיש סיבה שתגרום לי להישאר ערה וכואבת לעוד זמן רב.

כשהנעל הזו של לובוטין יצאה לאוויר העולם, כולנו חשקנו בה ודמיינו איך היא תשתלב נפלא במלתחה שלנו.

מאחר וידענו שהנעל תשתלב קצת פחות בחינניות בחשבון הבנק שלנו (היא עולה 500 פאונד), ויתרנו על החלום והסתפקנו בנעליים שברשותנו.
לא עוד- מצאתי אלטרנטיבות ראויות ושוות לכל כיס שיגרמו לנו להרגיש קצת כמו הדבר האמיתי:
יש את האלטרנטיבה של זארה:


כמובן שניכר הבדל בעיצוב בין הלובוטין לבין הנעל הזו אבל זה מה יש. ניסיתי להידחס אליה כשביקרתי בסניף ולמרות שלא השקעתי בזה מאמץ רב מדי, הרושם הראשוני היה שהן קשות וחותכות את הרגל.
יכול להיות שאני טועה, כבר היו לי תקריות עם נעליים של זארה ובסוף התברר שהאשמה היתה העצלות שלי.
הבייבי הזה יכל להיות שלכם תמורת 300 ש"ח בלבד.

הדגם השני הוא הדגם הזה:

הפעם לא ניכר שינוי בין הדגם הנוכחי לבין הדגם של זארה אלא שהוא זול יותר ב-120 ש"ח אז תעשו את השיקולים שלכן.

מה המסקנה? אפשר למצוא ספק חיקוי וספק תחלופה ראויה לכל פריט שאתן חושקות בו ולא יכולות להרשות לעצמכן, צריך רק לדעת לפתוח עיניים ולחפש.
ובדיוק בשביל זה אני כאן :)

לבשורות קצת יותר טובות- הכתבה הראשונה שלי ב'במודה' התפרסמה היום וזה כבר מביא לי יותר נחת מכל המשככי כאבים שהקפצתי אתמול.
תוכלו לקרוא אותה כאן.

14 תגובות:

  1. בייבי, אם כואבות לך השיניים את חייבת לראות רופא שיניים לפני שזה יסתבך (את לא האוס ולהקפיץ ויקודין לא מתאים לך D:). שאפו על הכתבה בבמודה! יצאה מעולה :)

    השבמחק
  2. בובה, לינקקתי לכתבה שלך ב"במודה" והכי הופתעתי לראות את עצמי שם גם. יצאה כתבה מקסימה ותודה שהכנסת אותי לרשימה :)
    בקשר לכאב שיניים, נעלולה צודקת, חייבת רופא. אני לא מאחלת לך את העקירה מהגהנום שאני עברתי, אבל לפחות שיעיף מבט. תרגישי טוב!

    השבמחק
  3. השיני בינה האלה צומחות לי לסירוגין כבר 3 שנים, פעם בכמה חודשים זה תוקף אותי ואז חולף מעצמו
    פעם הייתה לי מתקפה מרובעת (!!) כשכל השיניים צמחו יחד.
    אני חושבת שאני כל כך מלאת תבונה שהם לא עומדים בקצב.

    מיראל יקירתי, כשזה נגע לבלוגים ישראליים את הראשונה שחשבתי עליה והתפלאתי שלא המליצו עלייך עד עכשיו.

    השבמחק
  4. בניגוד אליך, לא היתה שום כוונה מרושעת בתגובה שלי. אם הייתי רוצה לנסות לפגוע, אז כנראה שהייתי שמה לינק לפוסט שלי. ידעתי שאת תזהי בנוסח שכתבתי ולכן זה הספיק לי. בסך הכל רציתי להסב את תשומת ליבך לעובדה. כי זה הפריע לי קצת.
    נכון, את לא אמורה לתת קרדיט לכל אחת שכותבת על בלוג, אבל גם יכולת לתת לינק לבלוג אחר מבין עשרות הבלוגים שאת מבקרת בהם ובלוגרית אחרת לא עשתה עליהם פוסט.
    איכשהו, כשלא "מפרגנים"(מה שלא היה המצב) לך, זה קטסטרופה ולא נותנים לך את הפידבק המגיע לך לטעמך. אבל כשמעירים לך על פידבק שלא נתת למישהי אחרת הכללים הם שונים.
    מי שהפסיקה לפרגן זו את, שבחרת להוריד את הלינק לבלוג שלי (אני אשרוד כנראה). אני לא הורדתי את הלינק לבלוג שלך (עד שראיתי שהסרת באלגנטיות את שלי) וכן המשכתי "לפרגן". כנראה שאת זו שלא מפרגנת.

    השבמחק
  5. אני מנסה להבין למה את חותרת אבל אני באמת לא מצליחה. את מבינה שזה לא היה במקום לתת קרדיט לכל מקורות הבלוגים, מצד שני את פשוט היית מעדיפה אילו לא הייתי כותבת על הבלוג בכלל, כי המלצת עליו לפני מספר חודשים?
    לא ידעתי שאלו הם הכללים לפיהם אנחנו משחקות כאן, אחרת הייתי מבינה שיש לך בעלות על כל המלצה שאת מפרסמת ולא נכנסת לטריטוריה שלך בכלל.
    פתאום אני מזדהה עם התחושה של מודנה לגבי האווירה התיכוניסטית שיש לפעמים בבלוגספירה.
    כן, הורדתי את הלינק לבלוג שלך ואני שמחה שתשרדי את זה, כמו שאני אשרוד את הפידבקים שלך.

    השבמחק
  6. כמובן שאילו לא היו לך כוונות מרושעות אלא באמת רצית להעביר לי מסר שהפריע לך, היית יכולה לפנות אליי בפרטיות של המייל.
    בחרת לעשות את זה בפומבי ובעילום שם, אז תעשי לי טובה..

    השבמחק
  7. שתי הנעליים מהממות, אני קניתי גם וריאציה של נעל אוקספורד שחור-לבן בטופשופ, אחלוק בפוסטים הבאים...

    השבמחק
  8. מתוקית!!! מזל טוב על הכתבה!!
    הגעתי בעקבות הלינק אצל מיראל בפייסבוק דוקא, והיא הפנתה לתגובות המניאקיות- לא הבנתי מה הקטע, מי הראתה לך את הבלוג של מוניקה רוז?? ולמה אסור לך להפיץ הלאה את הבשורה.... הבלוג שלה אכן מדהים.
    בקיצור מותק את מהממת, את אופנתית ואת נוסקת- תהני מזה!!!
    haters just mean you made it ;)

    חיבוק!!!

    השבמחק
  9. זה לא באמת מבול של תגובות מנייאקיות, בסך הכל מדובר בשתי כתובות איי פי של שניים ואולי טרול אחד אומלל.
    אני בעצמי לא הבנתי את הקטע, בחיי.
    תודה על הפידבק, אין כמוך :)

    השבמחק
  10. אגב, יש לך פייסבוק ולא הוספת אותי?? (נאמר בטון פקאצי להחריד)

    השבמחק
  11. מוזר, אבל אני יותר נמשכת לזוג מזארה

    השבמחק
  12. אז מזלך! חסכת לעצמך משהו כמו 2500 ש"ח.
    אגב, מרענן שחזרת מחו"ל בעיקר כי כיף לראות אותך בבלוג (כלבה אגואיסטית שכמותי)

    השבמחק
  13. נעליים מדהימות, אבל כל כך כואבות..

    בכל ביקור שלנו בזארה מדדנו את הזוג ושאלנו את עצמנו אולי הפעם הן לא יהרגו לנו את הרגליים?

    עדיין לא נפלנו על הפעם המיוחלת..

    ברכות על הכתבה באתר!

    השבמחק
  14. אההא! אז זו לא רק אני, הן באמת מהשטן.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top