יום רביעי, 30 בספטמבר 2009

אפשר לפחות לתת קרדיט או משהו..




המקור-



יכול להיות שהרעיון שלכם למכור בגדים באמצעות גור כלבים (שדומה באופן מחשיד לשלי) צץ אצלכם אחרי שראיתם את התמונות שלי עם פרדי??

ההתעסקות אתמול בכתבה הראשונה שלי ובחלק מהפידבקים השליליים שקיבלתי כ"כ יצאה מפרופורציה (מבחינתי לפחות) שקצת שכחתי שיש חיים מחוץ לאינטרנט. מזל שבן זוגי חזר מוקדם הביתה וערב הטלוויזיה היה משובח באופן פלאי (מי אמר תוכנית פתיחת העונה של אלן דג'נרס ולא קיבל?) כך שזכיתי לכמה שעות של בילוי איכותי עם המשפחה האוהבת (פלוס כאב השיניים המטריד שדיווחתי עליו שלשום).

כל היום ניסיתי לפענח מה זו עדת הבלוגריות הזו שקמה פתאום והתלהמה נגדי אחרי שכולן כ"כ סימפטיות ומקסימות במסגרת הבלוגספירה עצמה. תחושת הפאניקה שלי נעלמה כשהתברר לי שהיה מדובר בבלוגרית אחת שעשתה את כל המהומה.
אז נכון, יכולתי לקחת את ה-high road ולהתעלם באלגנטיות מכל מה שהוטח נגדי אתמול אבל לא עשיתי זאת. גם כי לא היה לי רעיון למשהו מוצלח יותר לכתוב וגם כי כשנתקלתי בתמונות של הדוגמנית עם הכלבלב מחנות הוינטג' הנחמדה באיביי, זה כ"כ שעשע אותי וכ"כ הדגיש את האבסורד בסיטואציה שהחלטתי ללכת על זה בכל זאת.

המטרה שלי בפוסט הזה, היא להזכיר לכם שאופנה בסופו של דבר אמורה להיות מקור לרגשות חיוביים- הומור עצמי, כיף וגם אחווה.
אז אני תומכת באחווה הזו, אם מישהו מכם מפרש את זה כחנופה- זו בעיה שלו.

כמובן שאם יש ביניכם מישהו שהכתיבה שלי מהווה עלבון לאינטליגנציה שלו ואם הפוסט הנוכחי פוגעת ברגשותיו- תאלצו להתעלות על עצמכם כי אני מתכוונת להמשיך לעסוק במה שאני אוהבת.
לכל מי שכן תומך ואוהד- שולחת זר נשיקות חנפניות!

(למי שלא מבין על מה הפוסט עוסק בכלל, מוזמן לקרוא את הכתבה ואת הפידבקים כאן).

9 תגובות:

  1. עזבי אותך מכל האנשים המשוגעים באינטרנט. הכי חשוב לא להתייחס לזה באופן רציני מדי.
    תכלס התמונות עם הכלבלב גרמו לי לעצור ולהסתכל גם על הבגדים. אחלה רעיון.

    השבמחק
  2. מסכימה איתך אבל כשמדובר בבלוגרית שתמכת בה והמלצת עליה ופתאום שופכת לכיוונך כ"כ הרבה רעל- זה מציק ממש.

    השבמחק
  3. כשהתחילו להופיע תגובות נאצה בבלוגי בהתחלה היה לי קשה , אבל אח"כ הבנתי שכשיש מישהו שלא באמת מכיר אותך ויש לו צורך לרדת עליך זה אומר 2 דברים : שאין לו משהו יותר טוב לעשות וזה עצוב! ושאת עושה משהו טוב.. החלטתי להתחיל לקחת את זה כמחמאה
    אני אישית אהבתי את הכתבה שלך בבמודה וחושבת שעשית אחלה עבודה..

    השבמחק
  4. בלוגריות נחמדות הפנו את תשומת ליבי לפוסט שלך ובהתחלה התלבטתי אם להגיב ובסוף החלטתי שכן.
    אני כתבתי לכתבה ההיא תגובה אחת ויחידה, זו שאת הבנת לבד. מעבר לכך הגבתי רק אצלך בבלוג וזהו. אם היית מנסה ולו לרגע אחד להתרכז בצורת הכתיבה שלי היית מבינה שזה לא נעשה מתוך שום רוע. אני לא זו שכתבה לך את התגובות המרושעות כי אני לא תומכת בהן. הרי הייתי עוקבת אחרי הבלוג ומגיבה אליו! הפריע לי משהו שכתבת, הגבץי רק על זה ובצורה שידעתי שבעיקר את תביני וזהו.
    לא היה לי שום רצון להזיק או לפגוע בך אישית וחבל לי שאת לא מבינה את זה אחרי שניסיתי להסביר(להבדיל ממה שאת עושה כאן, פגעת בי מאוד).

    השבמחק
  5. אני מנסה להבין כמה פרשנויות ומשמעויות לדעתך אפשר לייחס למשפט כמו "אפשר לתת קרדיט או משהו" שמתנוסס בטוקבקים של הכתבה הראשונה שכתבתי ואני מתקשה להבין.
    צר לי שהפוסט פגע בך, אותה רצינות תהומית שגרמה לך לכתוב את התגובה הביזארית ההיא גורם לך להיפגע גם מהפוסט הזה שאמור להיות מהול בהומור.
    ברור לך כמובן שלא הייתי מסיקה מסקנות מהאוויר לגבי כל מיני "בלוגריות" עם כינוי דומה באופן מחשיד שהגיבו לי אילולא היה לי על מה לבסס את את המסקנה את זה (זו פריבלגיה כזו שיש לך כשאת כותבת לאתר) אבל ניחא, נפרגן לך.
    כתבת תגובה אחת ויחידה שטופה בגלים של כוונות טובות ופרגון ואני פירשתי את זה בצורה פרנואידית.
    בזה נסגר הדיון הזה- חבל על האנרגיות של שתינו.

    השבמחק
  6. רגע...שאני אבין....
    "הואשמת" ב"גניבת" לינק מתוך ליסט של מישהי? זה הקטע?!
    וואלה-לא ידעתי שיש זכויות יוצרים על מי "גילתה" את הלינק ראשונה...
    ולובה-אני חושבת שיש פה (ושם) כמה בנות שלא מבינות את המשמעות של admin ו-Ip address...
    נו-שויין...נשמות טובות תמיד יהיו...
    אגב-אני אשמח לפרטים במסר אישי...:-P

    השבמחק
  7. וואו, איזה אינטריגות. גם אני ממליצה לך, לובה, לקחת גם את הביקורת הארסית כמחמאה. זה אומר שמאוד הזזת למישהו במשהו, וזה כבר סבבה. ואגב, גם לי זה נשמע כמו תגובות שנובעות מקנאה וצרות-עין. תמשיכי לעשות את מה שעושה לך טוב ושיקפוץ מי שזה לא נראה לו משום מה.

    השבמחק
  8. טוב מבחינתי זה הרי ברור שמי שישבה שם והשמיצה אותך היא כנראה אחת שיש לה בלוג אופנה כושל למדי, או סתם חיים שגרתיים, כושלים למדי כמובן.
    הכי חשוב זה באמת לא לקחת ברצינות את סוג התגובות האלה, אני אהבתי- כי לי הכרת עד כמה אתרי אופנה מקסימים אז תודה!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top