יום שבת, 26 בספטמבר 2009

בת גיל הזהב

יצאתי אתמול לפאב עם חברה וקיבלתי את ההוכחה החותכת בפעם המי-יודע-כמה שאני זקנה מדי בשביל יציאות כאלה (מנטאלית בעיקר).
ידועה ברבים הקלישאה שזה לא הגיל אלא התרגיל והתרגיל שלי הסתיים כבר מזמן בציון די צולע מחבר השופטים.
המוזיקה היתה רועשת מדי, המקום נהיה הומה אדם וצפוף מדי, האדממה היה מלוח מדי ואפילו את ה-1/2 ליטר בירה שלי לא הצלחתי לסיים.
מצאתי את עצמי מתלוננת בקול רם (כדי להתגבר על המוסיקה ועל הכמות המבישה של האלכוהול שהצליחה לסובב אותי מעט) כמו פנסיונרית עם תעודה של כבוד.
שמחתי שהרווחנו שעת שינה נוספת כי זה למעשה סימן שחזרתי הביתה מוקדם מהנקוב בשעון (אני גם לא אוהבת לחזור מאוחר מבילויים).
בלבי שמחתי שהימים שבהם התהוללתי כרווקה ולבושה כפרוצה עד השעות הקטנות של הלילה מאחוריי ולעולם לא ישובו עוד. לא אהבתי את הגרסא ההיא של עצמי שלבשה כ"כ מעט בגדים כדי לחפות על הריק אצלה ועל המחסור בבטחון עצמי (וכשתראו את התמונה הבאה תבינו למה)-

(שימו לב לציפורני הפלסטיק האשדודיות)
איך נתנו לי לצאת ככה מהבית ??
והנה כמה תמונות שלי בגרסא הגונה הרבה יותר-



פירוט האאוטפיט-

שמלה- חנות בשם Vouge
ג'קט וקשת- קסטרו
סיכה- יריד תכשיטים אשדודי
נעליים- אלדו
תיק- מנגו
חגורה- h&m

גם הקולקציות שהוצגו אמש בשבוע האופנה במילאנו היו מאכזבות בעיניי, על אף השמות הגדולים שהציגו כמו פוצ'י, בוטגה וונטה וקוואלי.
למעט כמה דגמים פה ושם שהיו נראים אסתטיים, היה נדמה שכל הקולקציות לא מגובשות, מפוזרות ולא מעניינות ולכן היום אין סיקורים משבוע האופנה.
תתמודדו.

4 תגובות:

  1. הרבה (!) יותר יפה לך צנוע. אהבתי מאוד את השמלת פסים מווג ופרדי כמובן חמוד כמו תמיד.

    השבמחק
  2. אין ספק בכלל.
    מפתיע שמשכתי אליי בחור איכותי ולא סוחר סמים רוסי.

    השבמחק
  3. חחח!! איזה אדירה את ששמת את התמונה מימי ההוללות!
    דוקא בימי הסינגליות הפורחת שלי (הצבא), הייתי יחצ"נית של האומן 17 בי-ם ואני זוכרת המון מחשופים, אך מעולם לא חולצת בטן :). ומאז ומתמיד התנגדתי לעקבים אלא אם כן מדובר באירוע כך שיהיה מעניין למצוא איזו תמונה מאז, ולהשוות...
    מה שבטוח היום הצמד שלי רואה הרבה פחות אור יום, די, התבגרנו.

    ואין שום דבר זקן בלהתלונן על מוזיקה רועשת ואלכוהול שגורם לאנשים סביבך להשתטות!! בינינו, אלו תלונות לגיטימיות. כן, גם אני סבתא'לה.

    השבמחק
  4. לכולנו יש תמונה או שתיים מוחבאות שכשמסתכלים בהן בדיעבד, לא כל כך ברור מה חשבנו לעצמנו בזמנו... מזל - א) שהן מוחבאות; ב) שהתבגרנו:)
    בכל מקרה, עכשיו את מפצה על כך עם שיק מקסים! התיק מקסים והנעליים - אויש, יש לי חולשה לנעליים! ושלך גורמות לדפיקות לב מהירות :)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top