יום שבת, 19 בספטמבר 2009

סטייל אייקון

קמתי הבוקר עם הרגשה שנדרסתי ע"י משאית דגים- כל תחלואיי תקפו אותי בבת אחת. נדרש קוקטייל של כדורים ושינת צהריים עמוקה כדי לגרום לי להרגיש מעט יותר אנושית.
בגלל הסיפתח המקרטע לשנה החדשה, החלטתי לפנק את עצמי בארוחת ערב מושקעת (שהיא גם למעשה גם היחידה שאכלתי היום כי הייתי עסוקה מדי בלהיות מעולפת במיטה): לחם קלוי עם לבנה, חביתה עם עגבניות, רוטף אלף האיים ופרוסות מלפפונים מפולפלות. מעדן.
הבן זוג כבר הזמין מנה כזו לערב וגם פרדי רצה נתח מהאקשן.



כידוע לכם, מדי פעם אני עורכת פינה שבה אני חולקת כבוד לנשים שמעוררות בי השראה בתחום האופנה. הפעם רציתי להעניק את הספוטלייט לאישה באמת מיוחדת במינה עם טעם אקסטרבגנטי בבגדים.
פרוות, נוצות, שרוולים תפוחים, תכשיטים יקרים. האישה חובקת סמלי סטטוס וטרנדים והולכם איתם עד הסוף.
בלמיין ולנווין הם המעצבים החביבים עליה, הטעם שלה יוקרתי ומוגזם- נהדר.
בעצם, כי אם לה אסור להתלבש כך- אז למי כן?
שמה אנה דל רוסו, היא עורכת אופנה. למרות שאינה ניחנה ביופי שמיימי ואם תסובבו את מבטכם לאחר שתבוננו בה בוודאי תספיקו לשכוח איך היא נראית- את הופעתה המרשימה אי אפשר לשכוח וכבר בזכות זה היא מושכת הרבה יותר.




נותר רק לקוות שהערב יהיה מעט פחות מבוזבז משאר היום.

3 תגובות:

  1. הו, להיות כה רזה ועם כסף בלתי מוגבל...

    היא מלכה.
    וגם את, סחתיין על הארוחה!

    השבמחק
  2. כן, היא וג'ובנה- לא נאות בכלל, אבל כ"כ רזות וכ"כ בעלות משאבים שאת מתחילה לבחון את חוש הטעם שלך מחדש :)
    להכין גם לך יקירתי? :)

    השבמחק
  3. למה, ג'ובנה לא נראת רע, אומנם לא מלכת היופי אבל יש לה משהו.. (חוץ מהארון כמובן..)

    כתבנו על שתיהן אצלנו, הן פשוט הורסות!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top