יום שישי, 25 בספטמבר 2009

לקום על צד שמאל

מכירים את הימים האלה שבהם אתם קמים על הצד ההורמונלי של המיטה וכל התרחשות קטנה מצליחה להוציא אתכם מדעתכם? במקרים כאלה, המרשם של הרופא בד"כ ממליץ על הימנעות מקשרים חברתיים אלא שאני נזרקתי לאחד כזה כמו כריש רעב בהיתקלות עם בני אדם- מפגש משפחתי.

מאחר והיום אין לי שום דבר חיובי לחלוק איתכם (פרט לאאוטפיט כמובן), רציתי להעלות לסדר היום את עניין נאומו של נתניהו אמש.
על היכולות הפוליטיות של ביבי אפשר להתלהם ולהתווכח עד אין סוף אך מה שבטוח שבתחום הנאומים אין לו עוררין.
נרשמה עליה חדה בקצב הלב שלי כל פעם שהוא שאל את הקהל-"Is that a lie?".
אמנם הכהונה האחרונה שלו מסתמנת כהססנית ולא החלטית, אך נדמה כי בנאומו האחרון הוא הצליח להותיר את הרושם ההפוך.
מאחר וזה לא בלוג פוליטי, אין לי כוונה להתעמק בנושא הזה, רק אוסיף ואומר שגבר שיודע לנאום בצורה כה כריזמטית זה סקסי.



פירוט האאוטפיט-

שמלה שנלבשה כטופ- רנואר עודפים.
שמלה שנלבשה כחצאית- קסטרו.
(שימו לב, אני הרובוטריקית של האופנה).
נעליים, שרשרת- אלדו.
עליונית- חנות כלשהי בשינקין.
קלאץ'- Anna Sui

לסיום, סיקור משבוע האופנה (כי לא יכולתי להתאפק).

Burberry Prorsum- למרות שלרוב אני מחבבת את הסגנון האלגנטי והמאופק שלהם, הפעם התצוגה היתה אחידה מדי לטעמי. היו כמה מוטיבים בולטים שחזרו לאורך כל התצוגה- בדים חצי שקופים, חצאיות בלון מלאות כיווצים, צבעים ניטרליים ועקבים וגרביים. בתור פריט בודד זה יכול להיראות מרשים אך בתור קולקציה שלמה זה לא מצליח לסחוב לטעמי. רק לקראת סוף הקולקציה כשצבעים התחילו להפציע על המסלול, תחושת המיאוס שלי מיתר הדגמים הצליחה להתפוגג מעט.




המעצבת הנוספת שהצליחה להתבלט לטובה היא רוקסנדה אילינקיק בקולקציה אקסטרווגנטית מתמיד. מה שמפתיע בקולקציה הוא שנדמה כי אילינקיק היחידה שממשיכה לתת לגיטימיציה לטרנד הכתפיים המודגשות גם באביב הבא על אף שנדמה כי יתר המעצבים בחרו לזנוח אותו.
קולקציית גלאם- בדים מבריקים, נוצות ונעליים יוצאות דופן.




הקולקציה שהכי חיבבתי היתה הקולקציה של Erdem. היא היתה כל מה שקולקציה אביבית צריכה להיות- קלילה, נעימה לעין ולא מתיימרת. הקולקציה היתה מורכבת משני חלקים- שמלות פרחוניות בגזרות שונות ליום ושמלות שחורות מתחרה לערב. יש לי הרגשה ש-Modana תחלוק איתי את הסימפטיה לקולקציה הזו כי שתינו חובבות פרחים גדולות :)







עוד קולקציה ברוח הצבעוניות והקלילות היתה של Basso&Brooke- קולקציה מלאה בהדפסים גיאומטרים והומור עצמי.
מה הפלא בעצם אם אלו הם שני המעצבים שעומדים מאחוריה?-



הסיבה שלא התייחסתי לקולקציות של בתי האופנה הגדולים יותר (D&G, Just Cavalli, Giorgio Armani, Moschino) היא משום שהן מאוד איכזבו אותי. הנחמה היחידה שלי היא שמדובר בליינים הפחות יוקרתיים של בתי האופנה אז אולי כשאלו יוצגו- שם תהיה הבשורה האמיתית.
האכזבה הכי גדולה מבחינתי נרשמה דווקא מכיוונה של פראדה שלרוב לא מחטיאה. שילוב של יותר מדי בדי סאטן, הדפסי דקלים וחיתוכים לא הגיוניים השאירו אותי עם טעם מר בפה.


זהו, מקווה שגם הפעם הצלחתם לשרוד איתי :)

7 תגובות:

  1. גם אני הכי אהבתי את הקולקציה של Erdem. חוץ מזה, אהבתי מאוד את הצבעוניות של מה שאת לבשת. טרם התרגלתי לנעלי האבזמים הללו שהפכו לטרנד החם הבא, אבל זה בטח יקרה מתישהו.

    השבמחק
  2. תודה יקירתי, אלו לא נעלי אבזמים אלא נעלי שריכה.
    יש לי מקום מיוחד בלב לנעליים כאלה :)

    השבמחק
  3. וואלה, לא שמתי לב אפילו לשריכה. בלבלו אותי העקב והגובה. זה הזכיר לי את הנעליים האלו ולכן כנראה חשבתי על אבזמים:

    http://www.maisondesreveries.com/2009/07/buckle-up.html

    השבמחק
  4. האמת היא שאני גם בעדן אבל שלי יפות יותר :)

    השבמחק
  5. היי
    מזל"ט על הנעליים החדשות, חבל על המצברוח... נדמה לי שאת במצב רוח לא להיט כבר כמה זמן. צריך לעשות משהו בנדון.

    נב- ארדם מזכיר (ממש) את סטלה מקרטני 06 לא??? בהדפסי פרחים... הם כמעט זהים...

    השבמחק
  6. ולראייה:
    http://timesonline.typepad.com/style/images/2007/10/05/mcca_ss08_0033.jpg
    וגם
    http://allwomenstalk.com/wp-content/thumbs/49727.jpg
    ולבסוף:
    http://www.myfashionlife.com/uploads/2008/01/stella_floral_top.jpg

    השבמחק
  7. אני מסכימה לגבי נושא המצב רוח!
    לגבי הדמיון בין ארדם לסטלה- הדימיון ניכר. באופן כללי יש תחושת מיאוס משבוע האופנה במילאנו, ההרגשה היא שגם אם ראית משהו אסתטי (וגם זה לא מובן מאליו) זה לא באמת מחדש כלום..
    גם בתצוגה של Ferre שהולכת לככב בפוסט הבא שלי- יש הרבה דגמים מאוד נאים אבל אני לא יכולה להתחמק מההרגשה שכבר ראיתי אותם בעבר.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top