יום רביעי, 9 בספטמבר 2009

מה יהיה?

עד מתי נינה תמשיך להופיע בציבור ככה?
אל תבינו אותי לא נכון, כפי שכבר הצהרתי בעבר- אני בעד לוק הרוקרית של נינה. רק שאם מאמצים טוטאל לוק כ"כ אגרסיבי, את אמורה (או יותר נכון, גדי אמור) להקפיד על הפרטים כדי שזה יראה כמו שצריך ולא כמו התוצאה שעיניכן רואות.
החלק העליון סביר בעיניי, גם על מגפוני הפיפ טואוז אפשר להחליק, אבל מדוע ולמה היא דחוסה במכנס המבריק הזה שעושה לה ולמבנה הגוף שלה כזה עוול? הוא גם מרחיב אותה וגם מקצר אותה!
והאיפור? אני הוזה או שהאיפור השובב נמרח לו עד המצח? איזו מן הצהרה זו אמורה להיות? "קיבלתי מכות מיודלוי לפני ההופעה"?

ואחותה, אוי גוועלד. אני לא יודעת מה היא חושבת לעצמה.


לסיום- לילי. לא ברור לי מה היא לובשת כאן, מצד שני לא ראיתי את השמלה על כל אורכה כדי לשפוט ולכן לא אטיל עליה רפש. חוצמזה - מותר לה הכל. מה שעושה טוב לקארל עושה טוב גם לנו.


עד כאן להיום :)

2 comments:

  1. נינט יחסית נראת פה בסדר - חוץ מהמגפונים, שאין לנו כל כך בעיה איתם אבל לא ללוק הזה.
    היינו מעיפים את השרשרת הצמודה יותר ומחליפים לגופיה טיפה יותר ארוכה, לשבור את הפרופורציות שלה. אה ומגפון אפור אולי וש-ל-ם..

    לגבי אחותה, באמת מחריד ברמות קשות!!!

    תתפלאי אבל השמלה שלילי הרסה פה זה שאנל, גם לנו לקחו כמה שניות לעקל מה ולמה
    לתמונה המלאה של לילי:
    http://www.redcarpet-fashionawards.com/2009/09/09/2009-gq-men-of-the-year-awards/

    השבמחק
  2. אוי לא, שמלה לקולביות בלבד. לילי נפלה למלכודת הזו.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top