יום חמישי, 24 בספטמבר 2009

כשחשבתי כבר שאין על מה לכתוב..

נינט חזרה לארץ כדי להכאיב לי לעיניים.

חוצמזה גם שלישיית הגמר של כוכב נולד (אלוהים יודע למה אני ממשיכה לכתוב עליהם) הופיע למפגש מעריצים או וואטאבר, הפעם בלי הליווי הצמוד של הסטייליסטית והתוצאות היו קשות-

מיי בלוק של קוסמטיקאית מרמלה.
רוני, שלא שכחה לבקר במכירת חיסול העונה של פוקס לפני ההגעה למפגש.

וולאדי, שאין לי לב לכלכך עליו כי גם אם הוא לא מתלבש בצורה שהכי מחמיאה לו, לפחות יש לו סגנון אישי וזה מאוד מוערך בעיניי.

לעניינים קצת יותר אסתטיים- ליידי גאגא מופיע בין דפי ווג הבריטי לחודש אוקטובר בהומאז' לכוכבניות עבר הוליוודיות.


ולסיום רציתי לשתף אתכם בהשראה שלי להיום-


(השמלה של פוצ'י)

המשך יום נהדר!

6 תגובות:

  1. אוף הוולאדי הזה כל הזמן מזכיר לי את הצד הגברי של הצמד "פראו בלאו", לא יודעת, יש בו משהו שמעצבן אותי קשות. לא יודעת למה. פשוט לא יכולה להסתכל עליו! (הוא מוציא ממני את הרוע שבי ואני לא יודעת למה!)

    השבמחק
  2. כל זמרת בדרכה למיינסטרים מצטלמת/מפיקה קליפ שהוא הומאז' לכוכבות הגדולות. ו-80% מהן מהמז'ות (כרגע המצאתי פועל?) למרילין מונרו או לאודרי הפברן. מחכה לגברת שתהמז' (אני מתעקשת על ההמצאה האומללה ההיא) למישהי מעניינת.

    השבמחק
  3. אהבתי את הפועל החדש!
    אגב, היא יצאה טיפשה ומסוממת לחלוטין בכתבה.
    יחי הגאגא.

    השבמחק
  4. זה לא שהיא יצאה ככה מהכתבה, היא נכנסה ככה לראיון D:

    השבמחק
  5. יכולת הדוגמנות של ליידי גאגא לא הלהיבה אותי!
    ואוי ואבוי! מישהו צריך לעשות סדר בארון של יוצאי כוכב נולד.. אי אפשר פשוט להשים אותם באור הזרקורים שהארון שלהם לא מוכן למעמד

    השבמחק
  6. רק למעמד הזה? גם למעמד של סתם הסתובבות בקניון זה לא מתאים.
    מה זה??
    לגבי ליידי גאגא- blame it on the drugs
    מצד שני, הבעת הפנים שלה מזכירה לי את המימיקות של קייט מוס לקמפיין האחרון של טופשופ.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top