יום שלישי, 22 בספטמבר 2009

ניצנים של אופטימיות

היי לכולם,

יום מוצלח עבר על כוחותינו. אין כמו יום של אנרגיות טובות כדי לשפר את הלך הרוח ולעודד קצת את הנפש אחרי תלאות חיפוש העבודה שאני עוברת.
היום התחיל בראיון, המיקום היה ארומה בעזריאלי (שינוי מרענן באופן מפליא, לאחר הראיון הקודם שלי שמוקם שמאלה ל-nowhere).
הראיון התנהל בצורה נעימה וקולחת, לא התבקשתי לקרוא לאף אחד מאסטר בסיומו או לספר על הרגלי השימוש שלי באיברים מוצנעים עשויים מפלסטיק.

בסיומו של הראיון נפגשתי עם ידיד טוב, אותו ידיד שהתגורר אצלנו כמה שבועות בזמנו, לארוחה המסורתית של צ'יזבורגר וצ'יפס ב-Black. צחי בוקששתר הזה, אם אי פעם אפגוש אותו- אנשק אותו, כך נשבעתי לעצמי.



מיד בסיום הפגישה איתו, נפגשתי עם נעלולה היקרה (אגב, אם טרם ביקרתם בבלוג שלה- shame on you).
אמנם דיברנו גם על חוויותינו מהבלוגספירה ופה ושם על אופנה (בזמן ששוטטנו במנגו והתלהמנו על ה-over pricing שלהם) אך אני חייבת לומר שהמפגש איתה הוליד בעיקר שיחה מרתקת ופגישה עם אדם מעורר השראה באמת.
נכבשתי, ולא רק זה-גם קיבלתי ממנה את הלק המופלא הזה של OPI בגוון סגול עמוק:


תודה שוב, בובה!

חזרתי הביתה מדושנת מעונג, בהרגשה שגם לי מגיע לפעמים. אם כל זה לא היה מספיק, גם פרדי החליט להעניק לי קצת נחת כשהסכים היום לראשונה לטייל עם הרצועה ולא התנהג כנידון למוות שנשלח לכסא החשמלי.
את ההוכחה לבגרותו קיבלתי אמש כשעמדתי מזועזעת באמבטיה וצפיתי בו מפמפם את סחבת הרצפה.
מה יש לו לפמפם את סחבת הרצפה? שאלתי בחוסר אונים- אפילו האשכים שלו טרם צנחו ואילו בן זוגי כמעט מחה דמעה של אב גאה. אחוות גברים, לכו תבינו.
מיד בסיום האקט המתועב הרחקתי את הסחבה הפרוצה הרחק ממנו כדי שפורענות כזו לא תקרה שוב.
מחר אני שוב בת"א, שזה אחלה, כי זה נותן לי הזדמנות להיפגש עם כל מיני אנשים מהמרכז שלא יצא לי לראות תקופה בגלל ההיכבלות שלי לפריפריה.
No more!

פירוט האאוטפיט-

גופיה- לוצ'י
עגילים- קסטרו
מכנס וחגורה- זארה
נעליים- קליגולה
קלאץ'- מנגו

המשך ערב נהדר לכולכם!

6 תגובות:

  1. נשמע שהיה לך יום טוב ובהחלט מגיע לך. מגניב מאוד שיצא לך להפגש עם נעלולה, אני גם רוצה!

    השבמחק
  2. אני ממש אוהבת כשאת מעלה תמונות של אאוטפיטים
    את נראית מקסים
    שמחה שהראיון הלך טוב ולא גלש לנושאים מוזרים (??), שפגשת בלוגרית נחמדה ואף קיבלת מתנה
    אני מתה לפגוש בלוגריות אחרות, אך מעולם לא הזדמן לי.

    השבמחק
  3. גיברת, אני מחכה לסווטשים של הלק הזה :) יש לי תחושה שהוא ייראה מעולה!
    בהצלחה היום בטיול בת"א. לי יש מהבוקר חרטות קשות על החולצה הירוקה ההיא במנגו שבמפתיע לא היתה מתומחרת לדעת...

    השבמחק
  4. אני בעד כמה שיותר מפגשים כאלה, זה כיף ומעשיר (ולאו דווקא בלקים).
    אני די בטוחה שיש סניף של מנגו באזור הדיזינגוף, את מוזמנת לקפוץ לביקור :)

    השבמחק
  5. יש את ה-מנגו בדיזנגוף סנטר. 2 קומות.

    השבמחק
  6. כן, ביקרתי. אלא שכשהולקציה ממילא לא מוצלחת במיוחד, גם שתי קומות ממנה לא יצילו אותה.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top