יום ראשון, 20 בספטמבר 2009

הסאגה נמשכת

היי,

החג חולף ואני בהרהורים על הטי מרקט. משום מה מאוד רציתי לבקר שם הפעם, על אף שבפסח האחרון ביקרתי ולא רכשתי שום דבר. הגעתי למסקנה שאני לא מתמודדת היטב עם מקומות צפופים והומי אדם- אני מתחילה להילחץ, לגלות את הקלסטרופובית שבי ולא מצליחה להנות (שלא לדבר על לקנות).

למרות זאת, לאור העניין הגובר שלי במעצבים ישראליים, חשבתי שיהיה נחמד להנות מפרי יצירותיהם של ליאת גינזבורג או שוגר דדי למשל, במחירים של עד 120 ש"ח.
הרצון לבקר התגבר כשחברתי הפשיוניסטה דיווחה לי על כל מיני אקססוריז מעוטרי ניטים שרכשה ביריד (וסיפרה לי על חברתה שרכשה שמלת ניטים בשוגרר דדי ב-120 ש"ח לאחר שמדדה אותה במחירה המקורי בחנות עצמה ברמת אביב!).
Oh well, פסח הבא- אני משכנעת את עצמי. תקציב קניות ראוותני אין לי כרגע, את ההמולה אני ממילא לא אוהבת אז זה לא שאסע לשם סתם כדי "לשאוף תרבות" (או ניחוחות זיעה תל אביביים ליתר דיוק- יכול להיות שהם בכל זאת מריחים יותר טוב משכניהם האשדודיים?).

היום ביקרנו את אמו של בן זוגי לארוחה משפחתית נוספת, הפעם רק אנחנו. בהתחשב בעובדה שכל עם ישראל מנפנף כרגע מעל המנגל, אני חושבת שבכל זאת היינו מקוריים.

(חסר מאמץ ובכל זאת, הכי הורס שיש)(פרדסטר בפוזה חצופה)

פירוט האאוטפיט-

ג'קט- טופשופ.
טופ- TNT
חצאית- בוניטה
שרשרת וקלאץ'- אלדו
נעליים- אסוס
טבעת- תכשיטי דניאל.

תגובה 1:

  1. אהבתי,אחד הפוסטים (:

    שנה טובה,את מוזמנת לבקר!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top