יום חמישי, 17 בספטמבר 2009

חובה לאומית

אמנם בפוסט הקודם ציינתי כי הפעם לא תקבלו סיקור נוסף של שבוע האופנה אלא שאז נתקלתי בקולקציות חדשות של כמה מהמעצבים הבולטים של זמננו, וכמו תמיד הרגשתי שזוהי חובתי הלאומית והאופנתית לסקר את האירוע.
מי שנרשם אצלי כאכזבה היה אוסקר דה לה רנטה שדבק בנישה הרפובלקנית שלו כהרגלו ולא הצליח לרגש ופיליפ לים, שאמנם ה-evening wear שלו היה חביב אך בטח לא מספק ולא ראוי למעמדו.

שני בתי אופנה שכן הרשימו אותי לטובה היו Anna Sui (קולקציה שגרמה לי להמתין לקלאץ' מנומר בעיצובה ביתר שאת): גם הקולקציה הזו היתה בהשראת הקרקס אלא שבניגוד לקולקציה של Temperley London שהיתה בשחור לבן- הקרקס של אנה היה במלוא הדרו ובכל צבעי הקשת. הצבעוניות המתפרצת של אנה תמיד עושה לי טוב, לי זה היה נראה כאילו היא מנסה לעשות אינטרפטציה אישית ולקרוא תיגר על התלבושת אחידה של ילדות ביה"ס הקתוליות.



הקולקציה השניה שעשתה לי נעים בעין היתה של מרקיזה- שתי הבחורות האלו רק משתפרות ומשתבחות עם הזמן. היו כמה עיצובים שגרמו ללסת שלי להישמט לנוכח מלאכת המחשבת שהושקעה בהם. לא ברור לי איך זה קולע עדיין לקטגורית ready to wear, אני מאמינה שהן ראויות לחותמת הקוטור. מה שבטוח שעוד נראה הרבה מהעיצובים שלהן על השטיח האדום בעונת הטקסים הקרובה. Go girls!


ולסיום- לא ראינו אותה בפומבי כבר כמה זמן והיא נראית פחות נאה מתמיד משום מה, אבל נכון שהיא פשוט לבושה נהדר?

חג שמח וסופ"ש נעים!

4 תגובות:

  1. ראשית, אהבתי "נישה רפובליקנית", אבל אני מעריצה מושבעת של אוסקר בכל הדה לה רנטיות שלו
    מרקיזה בהחלט נעה לכיוון הקלאסי with a twist בניגוד ללוק הפרחה בחינה שהם, וג'ניפר לופז, חיבבו עד לא מזמן
    ולסיום, מה שקתרין לובשת בעיניי הולם את גילה וגופה היטב, אבל אני לא מתה על לוקים שהם בהירים לחלוטין...

    השבמחק
  2. השמלה הראשונה של מרקיזה היא פשוט to die for.
    שנה טובה ומתוקה וחג שמח לכולנו.

    השבמחק
  3. איזה יופי של סקירה!
    אהבתי כמה לוקים מהקולקצייה של אנה, בעיקר את מראה השכבות, שיותר מתאים ללוק הכפרי ולא קרקסי, אבל כל אחת והאסוציאצייה שלה.

    מרקיזה בהחלט יצירתיות, בייחוד השמלה השחורה עם פתחים בצורת פרחים. היסטרית!


    יופי של פוסט יקירה,
    חג שמח ושנה מושלמת שתהיה!

    השבמחק
  4. תודה לכל המגיבות וחג שמח לכן!
    שני- השמלה השחורה עם הפתחים היא גם האהובה עליי.
    פשוט יצירת מופת.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top