יום רביעי, 30 בספטמבר 2009

חדוות המין

קיוויתי שהתקרית עם הסחבה היתה חד פעמית, באמת שקיוויתי.
אפילו כשבן זוגי שאל בממזריות - "ראית מה הוא עושה לפוף?"
בחרתי להתעלם ממה שראו עיניי ועניתי בתמימות "הנגיחות בפוף? כן, הוא עשה את זה כבר, ס'חמוד!"
לא, פוסטמה, הוא מפמפם אותו- ענה לי הגורל בעצמו.
ישבתי מול המחזה בבעתה ושוב קלטתי את בן זוגי בזווית העין מביט על האקט המגונה בגאווה.
"הוא הבן של אבא שלו!" צעקתי בזעזוע והוספתי קריאות "גוועלד" לסירוגין.

כאילו שזה לא היה מספיק, אפילו אחרי שכבר הפסיק את אקט התועבה שלו, פתאום זקפה קטנה בצבצה לה, לראשונה בחייו.
הפעם אפילו פרדי היה מבוהל, התבונן לסירוגין בפלא המתרחש בגופו הקטן ולסירוגין בנו במבט מבולבל שזועק 'מה קורה לי??'
אילו רק היה מדריך 'איילת מקבלת' גם לגורים, זה היה מקל על כאבי הגדילה של הגור האומלל.

הייתי עסוקה עדיין בנסיון לעכל את כל האינפורמציה החדשה הזו, כשפרדי החל ליצור קשרים אינטימיים עם בובת הדובי הורודה שלו, שליוותה אותו מאז הינקות. הוא היה כל כך נלהב שגם כאשר הבובה חמקה מאזור חלציו, עייפה ומרוטה, הוא המשיך לפמפם את האוויר.
"כולנו היינו ככה בתקופת הנעורים" ניסה להרגיע אותי בן זוגי ואילו אני התכסיתי עם השמיכה מעל הראש והסתובבתי לקיר באקט של מחאה.
עוד לא צנחו לו האשכים, למען השם, מה יש לו לפמפם כל דבר?
בעצם החלה לחלחל בי ההכרה שהגור שלי מתבגר ו'עוף גוזל' החל להתנגן לי בראש.
אל תעוף, אבל אם אתה כבר מתבגר, תפסיק לנסות לנשוך לי את הבגדים והנעליים, בסדר?

ולענייני אופנה- טומי טון, הצלם המהולל מהבלוג של Jak&Jill נשלח מטעם האתר Style.com לסקר דווקא את ההתרחשויות שהיו מחוץ לשבוע האופנה בלונדון, מילאנו וניו יורק.
קיבצתי עבורכם כמה תמונות מלאות השראה:



מיומנה של אלילה. אנה דל רוסו ממשיכה להיות גדולה מהחיים.

נעליים בעיצובו של טום פורד ל-YSL משנת 2003 שעשו השנה קאמבק מוצלח, גם אנה דל רוסו יקירתי נצפתה במהלך שבוע האופנה עם לא פחות משלוש זוגות מהקולקציה. אני בעד, הן מדהימות!

המלכה האם.


כל אחת עם השאנל/ וונטה שלה ושיער מושלם, כמה מעורר קנאה.


מודנה בגרסא הרוסית :P


ומקבץ תמונות שאהבתי בעיקר בגלל הלך הרוחות בתמונה, פחות בגלל האופנה עצמה-



(זה רק אני או שהימנית נראית בדיוק כמו ליידי גאגא מחופשת למיני מאוס בקליפ ל'פאפרצי'?)

כדי להמשיך במוד ההשראה שנחה עלינו, רציתי לסקר עבורכם קולקציה קצת שונה משבוע האופנה שהתחיל בפריז. למען גילוי הנאות- לא מצאתי בקולקציה הזו אפילו פריט לביש אחד שניתן לצאת איתו ברחוב, אך בכל מקרה מדובר בקולקציה נועזת, מעניינת ועשויה היטב שיכולה לפתוח לכולנו קצת את הראש.
הקולקציה של Gareth Pugh היא אנטיתזה לכל מה שאמור להיות אביבי- היא אפלה, קודרת ונטולת צבעים. כדי להבהיר לכם שלא תמצאו כאן שום דבר עליז או פרחוני- אפילו הפנים של הדוגמנים של ג'רת נמשחו באפור חולני.








בתקווה שכל הפוסט הזה, מלא ההשראה (בעיניי לפחות) יתן לי אנרגיה להפציץ היום בראיון בזמן שבאוויר עולה השאלה המתבקשת- איך מאזנים בין הצורך לעוות פנים מרוב כאבי השיניים לבין הרצון להיות כריזמטית וחיננית?
כן, עדיין כואב לי. לא, עדיין לא טיפלתי בזה. אני דוחה את הקץ או עד אשר כל רופאי השיניים יהיו שנונים ומושכים כמו האוס ויתנו לי הרבה מורפיום או וייקודין כדי לעשות אותי שמחה- מה שיבוא קודם.
תחזיקו לי אצבעות!

5 תגובות:

  1. בהצלחה בראיון.
    וקחי איזה כדור, או כמה...

    השבמחק
  2. עזבי אותי מחליפות החייזרים והטאליבן-שיק על המסלול, הנעליים של YSL מגניבות ולא לוקחות את עצמן ברצינות מיותרת.

    שיהיה בהצלחה היום, ועזבי את פרדי. הוא הגיע לפרקו, וזה הזמן לשחרר אותו לחברה בנשף יוקרתי שבו תמצאי לו בת זוג במעמדו P: (קראתי מחדש את אוסף ספרי ג'יין אוסטן שלי במהלך המחלה).

    לכי כבר לרופא שיניים, זה כואב לפחות 3 ימים ולא עושה רושם שהכאב ישתפר בקרוב.

    השבמחק
  3. הפחדתי אתכן עם הקולקציה הזו על הבוקר? :)

    השבמחק
  4. המעיל האפור של הבחורה עם משקפי הג'ון לנון קרוב לשלמות. את יודעת של מי הוא?
    או מי היא?
    נראה לי שבלי יותר מידי להתעמק בקולקציה של פו לנחש ניחוש קליל שההשראה שלו הייתה "העורב"?
    אלוהים. הוא one scary guy!
    אבל הוא גאון בהינדוס גזרות מחויטות שאין כאלה.
    אגב, הז'קט הראשון שפתח את התצוגה מעל השמלת שיפון האפורה מדהים, לביש, וחורפי לגמרי.
    אבל מי אמר שצריך לדבוק בטייטל spring 2010?
    עזבי אותך, סתם מקובעים כולם...
    :)

    השבמחק
  5. אין לי מושג של מי המעיל אבל גם לי הוא הרס את הבריאות, אני אנסה לשוטט מאוחר יותר בג'ק וג'יל, אולי שם יהיו רמזים.
    כל קשר בין הקולקציה של פו לבין האביב היא מקרית ביותר ועדיין- היא מצאה חן בעיניי.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top