יום שלישי, 15 בספטמבר 2009

בייסיק בכל ארון

היי שוב,

סיימתי להתייפח מול אופרה בסלון. אני כזו קלישאה. אפילו מהריקודים של אלן לא הצלחתי להנות מיד לאחר מכן כי עדיין הייתי שקועה עמוק בהרהורים על התוכנית שלה.
התוכנית עסקה באבות חד הוריים.
כבר שנים שאני מרגישה תחושת ניכור וזרות עזה לגבי המושג 'אבא'. כשאני עדה לסיטואציה שבה אב וילד חוגגים רגע מיוחד או מפגן רגשות כלשהו- האירוע כ"כ מפליא אותי שאני מגיבה בשני מישורים: מצד אחד אני מחייכת, כי כמובן שתמונה כזו יכולה לגעת בלבו של הציניקני ביותר, ומצד שני אני מרגישה מרוסקת לנוכח הסיטואציה הזו ששגורה ושכיחה אצל משפחות כ"כ רבות אך מעולם לא זכיתי להיות חלק ממנה.
התכנים שהוצגו בתוכנית היו במרחק שנות אור מההבנה שהיתה טבועה בראשי לגבי אבות וכנראה שזה מה שטלטל אותי.
איזו הורות אמיצה.
בדיעבד אני מבינה שהתגובה שלי לא ממש מפתיעה, הרי כל מה שאני הוא בזכות המחסור הזה בחיים וכל מה שדפוק אצלי הוא מאותה סיבה בדיוק.
זה נשמע הגיוני?
פרדי לא ידע מה נחת עליו כשראה את אמא מייבבת כך ולראשונה הוא החל להתנהג כמו כלב ולא כמו הזאטוט שהאישה המשוגעת (זו אני אם תהיתם) תמיד מדברת אליו בטונים תינוקיים- וניסה לנחם אותי.

אז נשברים, קמים, אוספים את השברים וממשיכים הלאה- כמו תמיד. בעקבות קריאת עידוד מספי היקרה, החלטתי לעורר קצת מוטיבציה בעצמי והתחלתי לשלוח קורות חיים למשרות שעשויות באמת לעניין אותי ועולות בקנה אחד עם המשרה שהתמודדתי איתה עד לאחרונה.
לא יודעת מה גרם לירידה הפתאומית בבטחון העצמי, כנראה שפיטורין לא עושים קסמים לאגו או לעור הפנים. פתאום הרגשתי שאני צעירה מדי, חסרת נסיון מדי ושכל מה שראוי לי זה להגיש קפה במשרד של עו"ד מיוזעים. פלא שלא שקלתי שוב ליפול לתהומות שירות הלקוחות.
ניסיתי לעודד את עצמי- אם מישהו האמין בי ונתן לי סיכוי קודם, גם אם מסיבות כאלה ואחרות איבד בי את האמון בהמשך, כנראה שהייתי ראויה לכך ואוכל לעשות את זה בשנית.
עצם ההכוונה המחודשת למטרה קצת יותר גבוהה גורמת לי להרגיש יותר טוב עם עצמי. המשרות שהתמיינתי אליהן עד עכשיו היו כ"כ בזויות שאפילו לגרד את עצמי מהכסא ולהגיע לראיון לא רציתי. ובצדק.

(ובמעבר חד...)

החלטתי, בהשראתו של טים גאן, לחבר לכם את אוסף הפריטים הבסיסיים שצריכים להיות בארונה של כל בחורה בחורף הקרוב:

חצאית קצרה- לא משנה באיזו גזרה מדובר: בין אם מדובר בטוליפ, בלון, בגזרה צמודה או בגזרת A, העיקר שתהיה קצרה. זה מסוג הפריטים שאפשר לשלב בכל עונה ועם כל טופ ולקבל כל פעם לוק חדש ומפתיע.





מעיל עור- בגלל הלוק הרוקיסטי שלו בד"כ, אני דווקא אוהבת כשמשלבים איתו עם ביגוד אלגנטי, פרחוני אפילו כדי ליצור קונטרסט נחשק. כמובן שאפשר ללכת עד הסוף ולהשלים את הטוטאל לוק הרוקיסטי עם חצאית שחורה
וניטים. בגלל הוריאציות השונות זה בהחלט פריט חובה בכל מלתחה (אגב, אפשר לרכוש מעיל עור בכל גוון קיים, לאו דווקא שחור או חום וכמובן שלאו דווקא עשוי מעור אמיתי).



שמלה קצרה וג'קט- עוד אאוטפיט שקיימות לו אינספור פרשנויות וניתן ללבוש אותו לכל מקום- לאירוע, לעבודה, למסיבה, הכל למעשה תלוי בשילוב: זה יכול להיות קז'ואל וזה יכול להיות מאוד מפואר. (אני אישית מאוד אוהבת את הניגודיות שבין שמלה צמודה ו/או פרחונית לבין boyfriend jacket).





גרביונים שחורים- מוסיף נופך אלגנטי לכל אאוטפיט וכמובן שמוסיף למראה השכבות שכולנו אוהבים בחורף, מעבר לעובדה שכאשר קר ואנו לובשות חצאית קצרה- זה עוזר מעט בחימום הרגליים.



חולצת שיפון אלגנטית- מראה נשי ורומנטי, מעולה לתקופה סגרירית. אני הייתי נמנעת משילובו עם ג'ינס בגלל כל מה שהחולצה מייצגת אך עם חצאית או מכנס- תקבלו מראה נפלא. בד"כ מדובר בחולצות חצי שקפקפות, לעתים הן מעוטרות בסרט או בפפיון כלשהו. קלאסיקה של ממש.



מכנס מחויט- יש שמעדיפות את הגרסא הצמודה, אני מעדיפה את המכנס בגרסתו הגבוהה והרפויה יותר, איך שלא תעדיפו אותו, מכנס מחויט הוא מאסט בארונה של כל בחורה. זה פריט חסר זמן שיכול ללוות את הבחורה לאורך השנים ולקלוע כל פעם מחדש.



Statement necklace- כשמה כן היא, שרשרת שכולה נוכחות. אקססורי שישדרג כל אאוטפיט פשוט למראה מנצח. לפי דעתי כל בחורה צריכה שיהיה לה אקססורי מעיז ובולט אחד לפחות.



קרדיגן ראוי- את הקרדיגן ניתן לשלב בכל צורה אפשרית: אפשר ללכת על המראה הקז'ואלי ולצרפו לג'ינס ולעקב קטן ואפשר כמובן לצרף אותו לשמלה וחגורת מותן או בשילוב של חצאית וטופ נאה. אין סוף לאפשרויות.



מעיל טרנץ'- הפעם אני מסכימה עם טים גאן, כל בחורה צריכה שיהיה לה מעיל טרנץ' ראוי אחד בארון. מעיל הטרנץ' מחמם ויחד עם זאת הוא לא מגושם ואלגנטי להפליא. ללכת בת"א ולהרגיש שאת בלונדון.




המשך יום טוב (ונטול אופרה) לכולכם.

3 תגובות:

  1. אווו גם אני ראיתי את התוכנית עם האבות חד הוריים..זה היה די משובח

    השבמחק
  2. אויש אני אמנם לא בוכה מאופרה, אבל אני בוכה מהכל... ד"א הפרק שאת מדברת עליו משודר עכשיו! הממ אולי אני אצפה לשם שינוי?
    לגבי בחירותייך הנאות- התלהבתי-- ולגבי מעיל עור, אמנם שמת תמונות של ז'קטים, אבל רכשתי מעיל עור וצמר מד-הייייייייים עכשיו בארה"ב ואני מתה כבר ללבוש אותו בחורף.

    השבמחק
  3. אני גם ככה...זו מכה. כשד"ר גרין מת, גם הרבה אחרי שכיביתי את הטלוויזיה ישבתי והתייפחתי.
    המעיל שלך נשמע יפה. מתי נלבש כבר שכבות?

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top