יום שני, 14 בספטמבר 2009

עוד משבוע האופנה

היי,

שבוע האופנה נמשך, אתמול הציגו את הקולקציות שלהם מעצבים כמו DVF, DKNY, דרק לם ועוד.
רציתי לתת פוקוס למעצבת בשם Lela Rose שהקולקציה שלה מצאה חן בעיניי יותר מכל היתר- לפי דעתי היא מצאה את האיזון המתבקש בין הצבעוני והמעיז לבין הנשי וההרמוני.




אתמול נערך טקס פרסי ה-VMA. באמ.טי.וי אני לא מתמצאת מאז גיל 15 אך באופנה כן ולכן הגעתי למסקנה שהטקס מהווה סיבה מוצדקת להתלבש בצורה הגרוטסקית ביותר שניתן. פרט לכמה מובחרות (שכמעט אף פעם לא מפספסות), כל השאר עשו לי כאב עיניים.


אבוי לבושה. כך נדע שהבלמנייה עוברת כל גבול אפשרי- גם פינק וגם שאקירה באותה שמלה בדיוק.

אני לא אוהבת את הלוק המתאמץ של קייטי פרי. בעוד שהתלבושות המטורפות נראות טוב על ליידי גאגא, עליה הן פשוט מעוררות סימני תהייה. אולי אם השמלה היתה קצת יותר ארוכה וסימטרית היא היתה נראית סבירה, גזרת זינה הנסיכה הלוחמת פשוט לא מחמיאה לאף אחת.

מדונה בלוק שמושפע מקברי הצדיקים שביקרה.

שוב אמא שלך הלבישה אותך??

קניה ווסט וחברתו השופעת מאוד, לפני שעשה בושות על הבמה.

טיילור סוויפט בשמלה סתמית.

אלישיה קיז נראית כמו הוצ'י מאמא.

אני לא חושבת שיש הסבר רציונלי לעליונית שלה.

המלכות של הערב-

ליידי גאגא. עושה זאת שוב.

לייטון מיסטר שכמעט לעולם לא מחמיצה.

אין לי מושג מי זו אך היא היתה לבושה טוב יחסית לכל שאר אסונות האופנה של הערב.

המשך יום טוב לכולכם!

5 תגובות:

  1. In the last picture, this is Kara DioGuardi, the
    fourth judge at the "American Idol


    הערה מנטלי שרגא
    אכן נראית מדהים

    השבמחק
  2. נטלי! :)
    טוב לראות אותך פה
    אז אני יודעת מי זו, לא ברור איך לא זיהיתי אותה

    השבמחק
  3. הטקס הזה היה נפילה אפנתית קשה בעיניי. גם ליידי גאגא וליטון מיסר נראות רע, ודווקא את טיילור סוויפט אהבתי.

    השבמחק
  4. אני חייבת לומר לך שהשמטע של ג'ניפר לופז נראית לי לא בטיחותית. תנועה אחת לא נכונה והיא חונקת את עצמה.
    דווקא אהבתי את השמלה של פינק ושאקירה, היא הלמה אותן (את פינק קצת יותר, לטעמי).

    השבמחק
  5. השמלה יפיפיה, ב-net a porter יש כמה קלוז אפים עוצרי נשימה שלה כדי לאפשר לנו הגולשות המריירות להתרשם מקרוב (עד כמה שניתן)
    פשוט הבלמנייה כבר מאוסה מעט, העובדה ששתיהן הופיעו עם אותה שמלה לטקס מוכיח את זה.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top