יום שישי, 11 בספטמבר 2009

אייקון אופנה בהתהוות?

לא בטוח. מה שכן בטוח הוא שרומר וויליס היא תוצר לא פוטוגני של מאגר גנים משובח. לא ברור לי במה היא עוסקת בימים כתיקונם, יש סבירות גבוהה שלהיות 'הבת של' משמש בתור מקצועה העיקרי (ניסיתי את זה בלשכת התעסוקה אך זה לא התקבל בברכה).

למרות הנתונים הפיזיים הבעייתיים שלה, עושה רושם שרומר מנסה להוציא את עצמה מהמיטב. ראשית כל, היא מחליפה פריזורות בקצב מסחרחר ע"מ למצוא את זו שתטיב עם מבנה הפנים שלה. אני חושבת שהיא צריכה להתרחק מתספורות הטום בוי ולהתמיד עם פריזורה ארוכה יותר- גלית או חלקה, ע"מ שתרכך מעט את הלסת העצמתית שלה.
שנית כל, היא מרבה להתלבש בבגדי מעצבים. רומר עלתה על הנוסחא שמה שהולם אותה היא שמלת ערב, לרוב בגזרת סטרפלס כשהחלק התחתון שלה הוא שיפון משתפך ונשי.
בכל אירוע היא מופיע עם וריאציה אחרת ומוצלחת של המתכון הזה (ומדי פעם היא עושה נסיונות עם שמלות מיני וחליפות):



מצד שני, לפעמים היא חושבת שהיא זינה הנסיכה הלוחמת ומופיעה באירוע פומבי באאוטפיט תמוה כזה-



רומר נכנסת אצלי לקטגוריית שרה ג'סיקה פרקר/ ג'ן אניסטון אשר אני ונעלולה דיסקסנו עליה בהרחבה באחד הפוסטים האחרונים שלה- הן לא יפות כלל, אך עצם העובדה שהן מוציאות מעצמן את המיטב כבר משדרג את מעמדן והופך אותן למושכות יותר.

רק טיפ קטן לרומר- התרחקי ממחלקת הגרביונים בביקורך הבא במשביר, would ya?

אם כבר עסקנו בשג"פ- תמונות חדשות נחשפות מסט הצילומים של סרט ההמשך לסקס והעיר הגדולה. לא ברור לי למה סיקוואל האימים הזה טוב אבל הוא הולך לצאת לאקרנים בין כה וכה ולכן כנראה הוא ראוי להתייחסות כלשהי. לפני מספר שבועות הודלפה תמונה של שג"פ במחווה מוזרה ספק לריקוד מושחת וספק לבט מידלר. כולנו תהינו מה פשר הסטיילינג המוזר והתמונה הבאה מחזקת את העובדה שמדובר בסצינת פלאשבק כלשהיא מהאייטיז-

ואני, כמו מקולי קאלקין טרוד הנפש, ננטשתי לבדי בבית בסופ"ש בזמן שבן זוגי שומר על המדינה וסוגר שבת.
אני צופה כמה לילות לבנים באופק.

4 תגובות:

  1. אני אוהבת את הבלוג שלך :)
    את כותבת ממש יפה ומשעשע!

    ותחזיקי מעמד לבד בבית :)

    השבמחק
  2. תגידי, שג"פ לא נראית בתמונה כמו כרמלה סופראנו?

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top