יום חמישי, 10 בספטמבר 2009

אירועי היום

היי,

סוף סוף הצלחתי למסור טפסים לארגון האווילי ביותר בישראל- הביטוח הלאומי. אני מניחה שהאבטחה המאסיבית במקום נבעה מהעובדה שבוודאי מובטל אומלל ניסה לרסס פקידה חסרת תועלת בבושם בעבר.
לרגע התבלבלתי וחשבתי שאני בנתב"ג לאור האיסור להכניס נוזלים למקום. כשנזכרתי שאני בביטוח הלאומי ושלמעשה אני לא טסה לשום מקום- התעצבנתי מאוד ורציתי בעצמי לרסס את הפקידות עם מיי הגוף שלי (שהפעם השכלתי לא להביא עמי).
בכל מקרה, עם זה סיימתי בינתיים. הפקידה לא ידעה להודיע לי כיצד ותוך כמה זמן יודיעו לי אם אישרו לי את קבלת דמי האבטלה או לא. אני מניחה שהכסף יפול עליי בקוסמיות מופלאה מהשמיים על סמך התשובות הערפיליות שקיבלתי מהפקידות.

נפתח סניף ראשון של Top Ten באשדוד. אם אתן מצפות לפאנץ' ליין מעניין, תדעו שאין כזה אבל בכל זאת זה מקבל התייחסות כי במונחים אשדודיים זו המקבילה לנחיתה על הירח.
נכנסתי לסניף כדי לראות על מה המהומה אלא שלאחר כדקה מצאתי את עצמי נסה מהמקום לאור האכלוס הגבוה של הפרחות אשדודיות בחנות ושירי מיימוניאדה שהתנגנה בפול ווליום.

שוטטתי בוואלה סלבס ונתקלתי בעוד תמונות מטרידות של נינט. הפעם הלוקיישן היה הופעה של גלעד כהנא.
עד אזור המחשוף אני יכולה לסבול אותה- השיער מוחלק (ואני תמיד בעד התופעה הזו), האיפור ניטראלי, השרשרת נאה והמחשוף נראה מעולה. משהו בשמלה המרושלת וחסרת הצורה הזו עושה לי רע בעין. בנוסף, הנינט בחרה לשלב את השמלה עם נעליים שטוחות. טעות, טעות!- האורך של השמלה עם הנעל השטוחה גרמה לה להיראות כאילו היא מתנשאת לגובה של 1.30 מטר לכל היותר. אילו החצאית היתה קצרה יותר והיא הייתה נועלת נעלי עקב- זו היתה יכולה להיות הופעה טובה הרבה יותר לדעתי.

והנה כמה אנשים שכן עשו את זה נכון-


אמיר פיי גוטמן ובן זוגו בערב חתונתם. בקלות יכלו להופיע על השטיח האדום באוסקר עם ההופעה המוקפדת הזו.

אגם רודברג, נראית נהדר בזמן האחרון. בכל הופעה פומבית שהיא תועדה בה לאחרונה היא התלבשה מעולה. כל הכבוד!

הלק שלי- Cool Reserve. ספק אפרפר, ספק סגלגל- מושלם וודאי.

עכשיו כשראש השנה מתקרב (עוד שבוע בדיוק) מוחי קודח ברעיונות- מה ללבוש לערב חג. אני מתלבטת בכמה אופציות אך המגמה הבולטת היא שאני מתכוונת ללבוש משהו ברוח סתווית.
דרוש צעד דרסטי כדי לגרום לקיץ להפסיק להתקיים ואני אוחזת בדיעה שאם נתלבש בצורה סתווית, הוא יבין שהוא לא רצוי ויפנה את מקומו לשלכת ולאלרגיות שלי.

כי מזמן לא היה-

לסיום, רציתי להצדיע לבלוגרית אירופאית בשם Rennesturme. הבחורה לובשת בעיקר וינטג', מרבה לטייל ולבקר בפסטיבלים, בעלת קו תכשיטים בעיצובה ואהבה מאוד גדולה למוסיקה (וככל הנראה גם אוסף תקליטים מפואר). בקיצור, איכוצ'ית מה שנקרא. אני אישית מאוד מחבבת את סגנון הלבוש שלה- היא מצליחה לגרום לבגדי יד שניה להיראות מיליון דולר. ממליצה לכם לבקר!



נ.ב- אתמול יצא בישראל האוסף המלא של הביטלס בשם Remastered. Rediscovered. מדובר בהוצאה מחודשת לכל השירים של הביטלס בעיבוד דיגיטלי חדיש שמבטיח איכות סאונד שטרם הכרתם. חברתי הפשיוניסטה כבר נפרדה ממיטב כספה ע"מ לרכוש את האוסף והיא מבטיחה להם שזו חוויה ששווה כל שקל (900 ליתר דיוק) ומציינת כי גם גדולי הציניקניים לא יכלו להישאר אדישים לנוכח יצירת המופת הזו.
לחצו כאן כדי לצפות בפרומו לאוסף.

סופ"ש נהדר לכולכם!

3 תגובות:

  1. אגב, שמעתן שניקול ריצ'י ילדה אתמול (איזה תאריך מקומבן!) בן בשם ספרו ג'יימס מידנייט?
    מישהי צפתה יותר מדי בשודדי הקריביים בזמן ההריון?

    השבמחק
  2. הו לרנה ולי יש קשר משכבר הימים
    היא בלוגרית נהדרת, אבל לפעמים יש לה יציאות שהיא הייתה צריכה להשאיר בחנות יד שנייה
    בקיצור ההופעה של נינט נוראית- ועקבים לא היו מצילים אותה...
    הלק מהמם!

    השבמחק
  3. מעניין, צפיתי בראיון איתה בערוץ 24, לרגל פרויקט שיר העשור. מעבר לעובדה שכל ההתנהלות שלה בראיון הייתה הזויה והיא הגיבה בחוסר חן משווע לכל שאלה ב"מה ז"א?" אז הופנתה אליה שאלה מגולשי מאקו- "למה את צריכה סטייליסט?".
    היא העידה על עצמה שהיא לוקה בחוסר טעם ובחוסר הבנה באופנה ובאותה נשימה היא אמרה שלגדי לעומת זאת יש טעם משובח. אז כנראה שזה מקור הבעיה.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top