יום שלישי, 8 בספטמבר 2009

חנות קטנה ומשגעת

היי,

וידוי- לא נהגתי לישון לבדי מעולם. בין אם מדובר בתקופה הנוכחית שבה אני גרה עם בן זוגי ובין אם מדובר בתקופה שבה הצטופפתי בדירה קטנה עם המשפחה ונאלצתי לחלוק מיטה עם אמי- תמיד, כל חיי ישנתי שלצדי אדם נוסף במיטה.
כתוצאה מכך, שינה לבד היא חוויה טראומטית עבורי. אל תבינו אותי לא נכון, אני אוהבת את הלבד שלי, אוהבת מאוד אבל הכל נכון ויפה עד שזה נוגע לשעת השינה שבה אני פתאום שומעת רחשים מוזרים (ולאחר מכן חולמת שפורצים לי לבית) ובטוחה שחרקים מטפסים עליי.
כך קרה שבן זוגי ניאלץ להישאר לתורנות לילה אתמול בבסיס באופן מפתיע, כך שאפילו לא היה לי זמן להתכונן מראש לעניין הזה. החלטתי להדחיק את שלב ההגעה למיטה עד כמה שיכולתי וכתוצאה מכך העברתי חצי לילה ערה.
יש משהו נחמד בלהישאר ערה בלילה, כבר שכחתי איך זה מרגיש מאחר ולרוב אני מתחילה להרגיש עייפה וקורסת לישון בשעות שהיו מביישות את גיל הזהב.
מצאתי את עצמי צופה בכל מיני תוכניות הזויות בטלוויזיה ומתכתבת עם אנשים הזויים אף יותר בפייסבוק.
מה שכן, בזכות אותו לילה הרווחתי את הצפייה בתוכנית 'סטודיו למשחק' המשובחת עם לא אחר מאשר קונאן אובריאן. אני מעריצה את האיש עוד מהתקופה שהייתי נערה מתבגרת. תמיד חשבתי שהוא גאון בהפרעה כך שזה לא הפתיע אותי שהמפגש בינו לבין ג'יימס ליפטון- גאון מסוג אחר, הניבה חווית צפייה איכותית ומהנה עבורי.

רציתי להמליץ לכם על חנות שמצאתי לפני מספר חודשים באיביי ובוודאי המלצתי לכם עליה כבר בעבר. מדובר בחנות וינטג' שכ"כ מתמידה באיכויותיה שלפי דעתי היא ראויה להמלצה נוספת.
הביטו בעצמכם-
המחיר ההתחלתי בכל מכירה הוא כ-120 ש"ח כולל דמי משלוח והשאר כבר תלוי בביקוש של אותו פריט.
בעברי כבר ניסיתי להתמודד עם מעיל עור בגוון כחול-אפור א-סימטרי מדהים של עמנואל אונגרו אך הפסדתי מאחר והמכירה הסתיימה בשעות הלילה המאוחרות בשעון ישראל. בדיעבד התחרטתי על כך כי זה בהחלט פריט ששווה להישאר ערה עבורו עד הלילה, במיוחד מאחר והוא נמכר בסופו של דבר במחיר מגוחך של משהו כמו 200 ש"ח כולל משלוח. לא נורא, הזדמנויות פז תמיד יש לאלה שמוכנים לפשפש ולחפש (אני מנחמת את עצמי).
את החנות ניתן למצוא כאן
המשך יום נהדר לכולכם!

3 תגובות:

  1. השמלה האחרונה מדהימה, אבל אני מוכרחה לציין שיש לי בעיה עם קניית וינטג' במחירים כאלו
    נכון 120 ש"ח לא שוברים את הבנק, בטח ובטח לא כשמדובר באונגרו...
    אך כשמדובר בשמלה נחמדה שבמקרה מתקופה שחזרה עכשיו לאופנה, והמחירים מטפסים עד כדי גיחוך זה כבר מפליא אותי...
    אולי אני לבד, כי מדובר במשהו 'חד פעמי' בכל זאת, אבל הפריטים הם סה"כ משומשים, בוא נקרא לילד בשמו.
    יש לי כמה פריטי וינטג', אבל השגתי אותם בחנויות יד שנייה רגילות בהן התמזל מזלי ליפול על איזה דולצ'ה, מארק או אונגרו. ותמיד בהרבה, הרבה פחות מ-120 ש"ח...

    השבמחק
  2. דנה יקירתי, אני מסכימה איתך בנוגע למה שכתבת על בגדי וינטג', באופן כללי יש לי כלל שאני לא קונה בגדים שתג המחיר שמוצמד להם גבוה מהערך שלהם בעיניי.
    מאחר ולכל כלל יש יוצא מן הכלל, אני חושבת שגם החנות הזו היא בחזקה הזו מאחר והיא באמת מאוד ייחודית.
    ואיך אפשר שלא- אוהבים אותך קונאן!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top