יום שני, 7 בספטמבר 2009

הבטלה נמשכת

היי לכולם,

אתמול כאמור יצאתי לסיבוב נוסף בקניון, כמו בת 15 שזו כל האג'נדה שמונחת על סדר יומה.
ככה זה כשמובטלים.
הגעתי למסקנה שבזארה בביקור אחד אני מסוגלת לקחת חצי קולקציה איתי לחדר המדידה ובביקור השני אני לא מוצאת שם כלום.
הפעם לא מצאתי כלום ויצאתי מסבב הקניות עם ידיים ריקות.

מלבושיי ליום זה:



הסיבה שאת השרשרת צילמתי בנפרד היא משום שזרקתי אותה על עצמי רגע לפני היציאה ולא היה לי כח להצטלם בשנית. האאוטפיט היה נראה לי נחמד עד לאותה נקודה אך ליוותה אותי תחושה חזקה שמשהו חסר. ניערתי את התחושה בתירוץ הידוע של- less is more למרות שביננו, מינימליזם הוא לא בדיוק הצד החזק שלי. אחרי שהשכלתי לענוד את השרשרת יצאתי מהבית שמחה ומרוצה (לא באמת, אבל לצורך הפוסט...)

פירוט האאוטפיט-

גופיה- פול אנד בר
חצאית- 24/7
נעליים- ניין ווסט
תיק- מנגו
שרשרת- אלדו

ד"א, בטי ממשיכה להיות כ"כ מדהימה שזה כואב-
איזה ג'קט נהדר (של Circus&co) !


ולסיום, מבט על כמה פריטים שאני עוקבת אחריהם כרגע באיביי. המחיר שלהם נגיש בינתיים ואני מאוד משועממת, אז זו התוצאה-


שני פריטי וינטג'.



קלאץ' מנומר של Anna Sui.


שכמייה של קלווין קליין.


תיק ניטים של טופשופ.


מעיל בסגנון צבאי של Moschino.


חצאית סאטן של זארה.

המשך יום נהדר לכולכם!

6 תגובות:

  1. אני מתה ללכת לשופינג לציון היומיים החופשיים שנכפו עליי, אבל לאוטו יש מחשבות משלו. פוי להיות תקועה בבית!

    השבמחק
  2. בשביל מקרים כאלה בדיוק אלוהי השופינג המציא את הקניות באינטרנט!

    השבמחק
  3. אחח הג'קט של בטי ממש הורס!
    בהצלחה אם הפריטים מאיביי.. החולצת פייטים מדהימה

    השבמחק
  4. קחי את התיק המנומר!
    הז'קט של בטי לא לטעמי, אני לא בקטע של הדגשת הכתפיים
    זה פשוט שקוף שנצחק על עצמינו על הטרנד הזה בעוד כמה חודשים

    השבמחק
  5. יכול להיות שאת צודקת ואנחנו מתנהגות כמו קורבנות אופנה מן המניין אבל הטרנד הזה כבש אותי!
    וכן, התיק המנומר להיט.

    השבמחק
  6. תגידי איפה אפשר להשיג את הארנק המנומר ?

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top