יום ראשון, 6 בספטמבר 2009

נטולת אנרגיות

היי לכולם,

בניגוד ליום שישי שבו הייתי פעלתנית, אתמול מצאתי את עצמי בקונטרה חדה למדי- נטולת אנרגיות לחלוטין.
כזו אני, טיפוס של ניגודים.
לא היה לי רצון לעשות כלום והעברתי את מרבית שעות היממה במיטה- המצב רוח הרע עושה בי שמות.
הסיבה העיקרית לך היא כי חלחלה לי ההבנה המצערת ששבוע חדש עומד להתחיל וכנראה להכיל בתוכו כלום. ריק גדול מאוד של כלום.

את היום התחלתי עם הבירוקרטיה הארוכה שכרוכה ברישום לדמי אבטלה.
כשנכנסתי למוסד, דבר ראשון שעשו לי היה להחרים בקבוקון מיי גוף של ויקטוריה'ז סיקרט שהיה בבעלותי. החשש שאקח פקידה מהביטוח הלאומי בתור בת ערובה ואאיים לרסס אותה בניחוח תות היה גדול כנראה.
אז גם התבשר לי שיש טפסים שאני צריכה לפקסס למעסיק הקודם שלי ע"מ שימלא אותם, כדי שאוכל להתקדם בסולם הבירוקרטיה.
נהדר.
אין דרך נפלאה מזו כדי לבשר למעסיק הקודם שאני מצליחה ומשגשגת כמו לפקסס לו טפסים לזכאות דמי אבטלה.

שלב ראשון ואני כבר מתוסכלת. מי יודע עוד איזה תלאות איאלץ לעבור עד לקבלת האישור המיוחל, אם בכלל.
אפילו סבתא, שהוזכרה לראשונה לפני שני פוסטים, באה לביקור רחמים.

מזל שיש משפחה כדי להראות לך שיש קצת אור בקצה המנהרה. אמא הבטיחה לקחת אותי היום לסיבוב בזארה. אולי נעשה עוד קצת קניות כמרקחה לנפש אבודה ומתייסרת.
זו התרופה הטובה ביותר.

צר לי על הפוסטים הדכאוניים, למזלכם לא פרסמתי כלום אתמול וחסכתי לכם כנראה פוסט מאוד מיואש וממורמר.
היום זה כבר שאריות.

מה הפלא שזה מצב הרוח שלי, מה שאני שומעת ברצף זה את השיר הבא שמעבר לעובדה שהוא שיר עצוב ויפיפה, גם מזכיר לי את סצינת הסיום ב'עמוק באדמה' שגרמה לי להתייפח כל פעם שצפיתי בה.

ובכל זאת, התעקשתי להתלבש בצורה פרחונית ומנותקת מהמציאות.

המשך יום נהדר לכולכם (ורק בשורות טובות!)

תגובה 1:

  1. השיר לא רק מזכיר לך, הוא חלק מסצינת הסיום של "עמוק באדמה"..

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top