יום חמישי, 3 בספטמבר 2009

שופינג ניחומים

היי לכולם,

אני שוב מובטלת. איך זה קרה, אתם תוהים? ובכן, הפעם זה בא ממני. כששאלתי את עצמי האם אני באמת רואה אותי עובדת באותו משרד מעופש, החלטתי סוף סוף להיות כנה והבנתי שהתשובה היחידה וההכרחית היא- לא.
הסברתי למעסיק הזמני שזה לא הם, זו אני, לקחתי את חפציי והלכתי.
מזל שאמא שלי גרה כ"כ קרוב למקום העבודה, כך שהיתה לי את סבתא לבוא לבכות לה מיד לאחר מכן על כמה אני אובדת עצות ולא יוצלחת. סבתא הנהנה בפנים מלאות הבנה והבעה של "אוי גוועלד" (או Holly crap אם יש מקבילה לזה ביידיש).

כנראה שבכל זאת לשכת התעסוקה וחיי האבטלה הזוהרים ממתינים לי. אין לי מושג מה אני רוצה לעשות עם עצמי, ולו קצת.
מה שמוזר זה שחיי האישיים יציבים ושלווים להפליא, הכל הולך על מסלולם כפי שאני רוצה. מעניין שחיי המקצועיים מהווים קונטרה כה חדה. הייתי מצפה שכל המישורים בחיים שלי יסתדרו בצורה מעט יותר הרמונית מהמצב הנוכחי.

גרתי בחיפה, עבדתי בסלקום, רציתי ללמוד באונ' חיפה. עזבתי את חיפה, נרשמתי ללימודים באונ' ת"א בלימודי תקשורת. דחיתי את הלימודים, התחלתי לעבוד במשרד פרסום וצפיתי לעצמי עתיד מבריק שם.
עד שפוטרתי.
מה עושים עכשיו??
מה שבטוח זה, שאני לא מוכנה לעבוד יותר במשרדים שבהם עברית היא לא שפה הכרחית. די כבר, אנחנו גרים בישראל!

שופינג. זה הדבר היחידי שאני יודעת לעשות כדי לנחם את עצמי (זה ושתי מנות גלידת שוקולד בלגי). הלכתי לקניון במסווה של לקנות מתנה לאחיו של בן זוגי. מתנה אמנם קניתי אבל אז נכנסתי לזארה.
הו זארה.

אני ממשיכה להתפלא ולהידהם לרעה עד כמה הפריטים שם עשויים באיכות עלובה. על אף אהבתי לכל מה שמלא בניטים או בפייאטים (נשמעת כמו דראג קווין משהו), לימדתי את עצמי לא להתקרב לאזורים הללו בזארה כי הם בוודאות תפורים בצורה כה איומה שינשרו אחד אחרי השני ברגע שאצא מהחנות.

לאחרונה מדדתי שם טייץ פייאטים שחור. מדהים. נכנסתי לתא המדידה ולבי שמח על הטייץ שבוודאי אקנה. השחלתי רגל אחת, השחלתי רגל שניה ואז זה קרה- ראיתי במו עיניי את הפייאט הראשון נופל מתוך הטייץ בסלואו מושן ונוחת במלנכוליות על הרצפה. מיד ידעתי שלא אקנה את הפריט.

אז בחרתי כמה פריטים שאין להם פוטנציאל להינזק אך הם יפיפיים כל כך:



ואז המשכתי בסבב הקניות בפול אנד בר:



הגופיה תיראה נהדר מתחת למעיל עור חום!

ברגע שנכנסתי לחנות וראיתי את העליונית הזו, לבי החסיר פעימה. בעיקר כי במנגו ראיתי עליונית דומה, עם פייאטים זהובים, בהשראת פיליפ לים ורציתי אותה עד מאוד. הגרסא של פול אנד בר יפה אף יותר לטעמי וגם זולה הרבה יותר.



אז עדיין אין לי עבודה אך אני מרגישה הרבה יותר טוב עם עצמי!

מלבושיי ליום זה-

פירוט האאוטפיט:


גופיה- רנואר
שמלה שנלבשה כחצאית- וינטג'.
נעליים- אנונימיות
חגורה- לוצ'י

כעת, כל שנותר הוא לצ'פר אתכן קוראות יקרות בכמה דילים שווים מ-Asos:

את הטוניקה המדהימה הזו ניתן למצוא כאן בעלות של 35 פאונד בלבד:



את החצאית ניתן למצוא כאן בעלות של 32 פאונד:



טופ חללי עם כתפיים מודגשות. ניתן למצוא כאן בעלות של 28 פאונד:



את השמלה ניתן למצוא כאן בעלות של 35 פאונד:



את מגפי הפיפ טואו ניתן למצוא בגווני הכסף או השחור כאן בעלות של 50 פאונד:



ולסיום, כמה תמונות כואבות מ-Net a porter, כי מזמן לא היה:


מעיל משובץ של דיאן וון פורטסנברג.
ג'קט של murkus lupfer, טייץ של הלמוט לאנג.
עגילים של Bijoux heart
חצאית של Markus Lupfer

מגפיים של סטלה מקרטני.
מגף של Proenza Schouler
תיק מדהים של Chloe, אני רוצה !!
נעליים של ברברי פרוסום.
נעלי מופת של ג'יבנשי.
אותו כנ"ל.
בוטגה וונטה.
שמלה מדהימה של סוניה רקל.
שמלה של מת'יו וויליאמסון
אאוטפיט מעורר השראה מבית Chloe
אותו כנ"ל
שמלת קטיפה יפיפיה מבית Chloe.
חצאית של הרב לז'ר.
שמלת משי של אלכסנדר מקווין.
ווסט של Sass&Bide
שמלה של פיליפ לים.
אאוטפיט יוצא מן הכלל של פיליפ לים.
עוד לא הצלחתי להחליט אם אני שונאת או אוהבת את השמלה הזו של רייצ'ל גילברט. מה שבטוח- זה חייב להיות אחד מהשניים. אתם תחליטו.

נ.ב- תרגישו חופשי להוסיף אותי לפייסבוק שלכן לקבלת עדכונים שוטפים בדבר פוסטים חדשים.
פשוט תקליקו במנוע החיפוש את luba shmukler ותציינו שאתם מהבלוג :)

סופ"ש נהדר לכולם!

5 תגובות:

  1. אם זה עוזר ולו במעט,
    אני מכירה מעט מאוד אנשים סביבי (ואני כבר בת 26...) שיודעים מה הם רוצים להיות כשהם יהיו גדולים/חייהם המקצועיים הולכים בתלם שהם חשבו שהם ילכו...
    העיקר להיות אופטימים!
    :)

    השבמחק
  2. תתחדשי על כל הרכישות! מצפה לראות אותם בפוסטים הקרובים :)

    השבמחק
  3. תתחדשי! אחלה פריטים רכשת..

    אגב רק אנחנו קלטנו את סיגל כהן בתמונות מASOS?

    בהצלחה עם כל עינין העבודה!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top