יום שלישי, 1 בספטמבר 2009

שלום כיתה א'

היי לכולם,

כמה חלקים לפוסט שלי היום (עקב מחסור בעדכונים אתמול- הבושה!).

אני מתכוונת לסקר את הגמר של כוכב נולד 7 אך ורק כדי לתת ולו מעט לגיטימציה לשלוש השעות שביזבזתי מחיי ולעולם לא יחזרו עוד.
אם בעונות קודמות, על אף מידת הגיחוך שנבעה מכל התנהלות התוכנית, אפילו אנחנו הורדנו את מעטה הציניות מעל פנינו לנוכח הצמרמורת שחטפנו מהביצועים בגמר- הרי בגמר הזה, הצמרמורת היחידה שחטפתי היתה מאוברדוז הבמבה והקולה שטחנתי מול המסך.

לספק כותרות זה נהדר ולמרות שזו תוכנית ריאליטי שזו למעשה כל תכליתה, עדיין ציפיתי שבין לבין תינתן במה לאדם מוכשר שבאמת ראוי לתואר. אז ציפיתי.

רוני זכתה? רוני? זו שמתחילת העונה רטנתי "מתי כבר מעיפים אותה?"
דבר ראשון, היא מאוד יפה. זה כשלעצמו לא נעים לי בכלל.
דבר שני, היא כל כך פרווה שאפילו ברבנות צריכים הגדרה חדשה כדי לאפיין אותה. חוסר ייחוד נוראי, גוון קול בנאלי וכריזמה שלוקה בחסר.
הגרוע מכל בתופעת הדלומי, היא מימיקות הפנים הנוראיות שלה. כל איבר בגוף שלה נע וזע מרוב התאמצות כדי להראות ולהדגיש עד כמה היא ענווה ואסירת תודה.
אולי אני ביץ' צינית מדי והיא בעצם באמת עד כדי כך מתקתקה- כך או כך אני באמת לא קונה את זה.

היחידה שבאמת נתנה שואו באותו ערב היתה הנינט. כן, אנחנו נהנים לבוז לה ורוב הזמן זה גם מוצדק, אבל הבחורה עשתה לטירונים בית ספר. שיעור ראשון- איך מגישים שיר.

היא נראתה נהדר, סוף סוף האריכה שיער, החליקה אותו לאחור (מסתבר שכן יש לה בייביליס במגירה, היא פשוט קברה אותו עמוק בפנים בחודשים האחרונים).
אהבתי הכל בהופעה שלה: איפור העיניים המעושן, הגרביונים עם הפס השחור מאחורה, נעלי הפיפ טואוז השחורות, הלק השחור. מדובר היה בטוטאל לוק מרהיב של רוק צ'יק אמיתית.
האביזר הכי כובש בהופעתה- גיטרה חשמלית. ממש סקסי בעיניי לראות בחורה מנגנת על גיטרה.
אה, גם ההופעה עצמה היתה בסדר.

מיי הודחה להפתעת כולם בשלב מוקדם בערב. התפלאתי גם אני, אך כששמעתי את הסולו השני שלה החלטתי שההדחה היתה במקום. השיר הוא פרי מוחה הקודח של מיי, שבוודאי חווה טראומה קשה לאחר אין סוף התנסויות בסמים. אין דרך אחרת להסביר את השיר הנוראי הזה. ייחלתי לשחרורו המתוק של המוות שיגאל מהייסורים הללו.

חוויה קשה.
למזלכם, אינכם יכולים לשמוע את מה שמיי שרה כאן.


שלישיית הגמר בסטיילינג מוצלח. ולאדי, הו ולאדי.

דלומי, בשמלה לא מובנת.


נינה טרום הבייביליס.נינה נותנת בראש (שוב קונטציות נוראיות לשיר המחריד של מיי)לפי דעתי היא הודחה בגלל השמלה.
דלומי בשמלה א-סימטרית מוצלחת במראה הרטוב.
נושא שני- מצאתי עבודה. היום הראשון שלי בעבודה היה בראשון בספטמבר ובמרחק יריקה מהתיכון שלי. אם זו לא יד אלוהים שמנסה להראות לי עד כמה אני לא מתקדמת לשום מקום- אז לא ברור לי מה זה.
תקופת בטלה קצרה במיוחד נרשמה בקורות חיי לובה (האוטוביוגרפיה בקרוב).
הסכמתי לקבל את העבודה הזו כי היא בשעות נוחות ובמיקום נוח, מעבר לכך לא מדובר בעבודה מעוררת השראה במיוחד. עוד עבודת מזכירות סטנדרטית.
המוטיבציה שלי די נמוכה, אחרי שהשקעתי את כל כולי בעבודה הקודמת וכל שקיבלתי תמורתה היה מכתב פיטורין ומכתב המלצה מאולץ (אה, כן! תודה על זה! רר). הציפיות שלי נמוכות בהתאם.
נהדר לשמוע את כל זה בא מבת 21 ולא מסתם אישה ממורמרת באמצע החיים. אולי זה יעבור לי.
בכל מקרה, נחמד לא לחתום אבטלה. דמיינתי את עצמי משתרכת בתור ארוך בלשכת התעסוקה, מוקפת בעניים שמנסים להסניף לי את הבושם (לא ככה מתנהגים בלשכת התעסוקה?)
העבודה הזו באה לי בקלות מפתיעה. לא שלחתי קורות חיים, לא ישבתי בבית וקיטרתי. כלום.
טלפון אחד, שלושה ראיונות וזהו זה.
משהו הולך להשתבש בקרוב.

הכלב שלקחנו תחת חסותנו הספיק לחזור מאז הפוסט הקודם, אלא שמאז הוא הספיק להימלט שוב. לקחתי אותו לוטרינר שלשום ונאמר לנו שהסיבה שהוא מתנהג כך (מעבר לעובדה שהוא כנראה גר ברחוב כבר כמה זמן) היא שהוא כנראה מזהה כלבה מיוחמת באזור ומשתגע. שזה מוזר לי, כי אפילו לא הייתי חרמנית בימים האחרונים.
מצד שני, באחד הטיולים איתו זכיתי לראות אותו מפמפם כמה צמחים בריכוז רב אז אולי הוטרינרית צדקה בכל זאת (מדובר בכלב עם ליבידו מטורף!). לצמחים שלום.
כנראה שהפעם ההימלטות שלו סופית כי לא ראיתי אותו כבר יממה שלמה.
:(

מלבושיי ליום זה-

פירוט האאוטפיט-

שמלה שנלבשה כטוניקה- לא זוכרת, היא כ"כ עתיקה שהיא על סף וינטג'.
חגורה- לוצ'י
טייץ דמוי עור- איביי
נעליים- ג'י מרקט
תיק- מקס מורטי
עגילים- רנואר

לסיום, פרדי מראה לכולם כוכב אמיתי מהו-

פרדי ומוטק'ה בימים יפים יותר.

המשך ערב נעים לכולכם!

5 תגובות:

  1. אהבתי את הלוק. את נראית נהדר.

    השבמחק
  2. הסטיילינג לא היה לטעמנו כל העונה וגם לא בגמר.
    ליאת הסטייליסטית הרסה כל מבנה גוף ופרופורציה של כל מתמודד לאורך כל התוכנית.

    בחירת צבעים לא נכונה ובעיקר לא מחמיאה. שום אופנתיות, שיק או חדשנות..
    עבודה רעה!
    לא התחברנו למראה הזה בגמר של הטוקסידו שחור לבן, סוג של מחווה לגמר של שנה שעברה???
    השיער והאיפור היו רעים ולא עשויים טוב.

    גם במקרה נינט לא התלהבנו בכלל, זה היה נראה עליה תחפושת מידי, כמו שמארקס כתב, על ביונסה זה עובד לא עליה, צריך להוציא להורג בנוסף לליאת אשורי גם את גדי אלימלך..

    בגמרים הקודמים של כוכב נולד נינט תמיד השתדרגה והייתה נראת מצויין מעונה לעונה, השנה זה לא קרה לצערנו.
    גמר משעמם, ביצועים רעים
    אבל מסכימים איתך על רוני, היא לא מעבירה לנו כלום, דיי משעממת ואפילו קצת מעצבנת..

    השבמחק
  3. מסכימה לגבי ההתמדה של ליאת אשורי להלביש את המתמודדים בצורה לא מחמיאה.
    בנוגע לנינט- מסכימה שהיה לזה אלמנט תחפושתי משהו, אך עדיין הלוק הזה הרבה יותר מוגדר ושלם מאשר מראות ביזאריים לחלוטין שהיא הציגה בזמן האחרון. עם מעט ליטוש והתמדה יכול להיות שזה הסגנון שיהלום אותה יותר מכל מיני כובעי ברט כתומים.

    השבמחק
  4. זה כן, היו לה כמה יציאות בזמן האחרון שנראות ממש לא מגובשות ולא בכיון בכלל..

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top