יום שבת, 12 בספטמבר 2009

alone time

היי,

הצהרתי בעבר כי אני אוהבת את הזמן שלי עם עצמי ובסופ"ש הזה יוצא לי לבחון מחדש את ההצהרה הזו.
מה כולל זמן הלבד שלי? בעיקר שירה לצלילי ליידי גאגא בפול ווליום וטחינת אדממה מול טריני וסוזנה.
אלו מכם שחשבו שזמן לבד מיועד למחשבות עמוקות וסערת מוחין- דעו שזה לא אקטואלי במקרה שלי.
אחרי שמיציתי את הזמן עם עצמי החלטתי שהגיע הזמן לתקשר עם הסביבה. קבעתי להיפגש עם חברתי צ' ובן זוגה שאותו אני מחבבת ויצאנו לערב שקט וקולח בחוף.

מלבושיי לערב זה-

פירוט האאוטפיט-

ג'קט, מכנס- זארה.
גופיה- פול אנד בר.
נעליים- ניין ווסט.
תיק- מנגו.
שרשראות- אלדו ודוכן כלשהו לתכשיטי כסף.

ועכשיו אם תסלחו לי, אני מתכוונת לצחקק ולגחך לנוכח איברים חשופים על המסך בהקרנת בכורה אישית לסרט 'ברונו'.

המשך שבת נהדרת לכולכם!

5 תגובות:

  1. אהבתי!
    משדר לוק גברי בגלל המכנס ורומנטי בו זמנית בגלל הצבעים הבהירים והחולצה הפרחונית! ניגודים כאלה עושים לי שמח :)

    השבמחק
  2. זו היתה המטרה. לקחתי מכנס במידה אחת גדולה יותר במכוון כי חיפשתי לוק מאוד ספציפי כזה מזה הרבה זמן :)

    השבמחק
  3. וואו!! מאוד מאוד אהבתי את הלוק!!

    השילוב של החולצה עם השרשראות מהמם וגם המכניים מדליקים.

    חוצמזה שהתספורת שלך מאוד יפה!

    השבמחק
  4. מאוד אהבתי את המכנסיים. מדהימות!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top