יום ראשון, 13 בספטמבר 2009

מיישרים מבט לאביב 2010

היי,

יום משובש במיוחד עבר עליי היום- נוהל התה והמרשמלו שאימצתי לאחרונה התגלה כקטסטרופלי במיוחד הבוקר כאשר הצלחתי בחוסר חן משווע להפוך את כוס התה גם על המקלדת וגם על הסלולרי. המקלדת שרדה את האימה אך לסלולר המזופת לא היה מזל דומה והוא שבק חיים.

כמה שעות של נחת עברו (בן זוגי שב מהשבת שלו אי שם בגלות) ואז מצאתי קומונה של תשעה ג'וקים בתוך שקית האוכל של פרדי. ממש משפחת בריידי- גרסת התיקנים.

כדי לחתום את היום המוצלח, מצאתי את עצמי יחד עם בן זוגי אוספים את בקבוקי קולה שקנינו והתפזרו בצורה מקסימלית ברחוב ובכביש הסואן.
מרפי בטח נאנח בהנאה.

למרבה הצער, גורל אכזר משלי ציפה היום למשפחת רמון, כך שאני מוסרת למשפחה הרבה תנחומים. זה כבר בגדר מגוחך לאחל להם שלא ידעו עוד צער, אז אני לא ממש יודעת מה אומרים למשפחה למודת כאב עד כדי כך.

ובחזרה לעולמנו- שבוע האופנה החל בשבוע האחרון, עיניי כולם כך נדמה נשואות כבר לעבר אביב 2010 בעוד שאני ממשיכה להתלהב מהגשם שבא לבקר הבוקר.
אולי בגלל שאני כבר מצפה לסתיו קשה לי לעכל את האופנה לאביב הקרוב, אולי בגלל שעדיין לא ראינו את העיצובים מאת בתי האופנה הבאמת גדולים ומכובדים- יש תחושה מאוסה מכל מה שנראה עד עכשיו עד המסלול ומעטים הם הדגמים שאהבתי.

מי שהתבלט לטובה היה שוב ג'ייסון וו וגם אותו אני מציינת בהסתייגות קלה- חיבבתי רק כמחצית מהקולקציה שלו וגם אותה לא ניתן להגדיר כפורצת גבולות או חדשנית מאחר והיא מרבה למחזר אלמנטים מהקולקציה הקודמת שלו שהיתה מוצלחת מאוד.




אני מקווה שנצפה לבשורות יותר טובות ככל ששבוע האופנה יגיע לנקודת הרתיחה.
המשך ערב נעים לכולכם!

2 comments:

  1. זה אחד הפחדים הכי גדולים שלי- לשפוך משהו על המחשב שלי!!
    שמחה שהמחשב שרד
    בכל אופן הייתי לוקחת אותו לטכנאי לוודא שלא נגרם נזק חבוי
    לגבי הסלולרי- לא נורא, תירוץ לחדש.

    ופאשן וויק...מממ, מקנאה באחותי ששם.

    השבמחק
  2. המחשב שלי עתיק במונחים של ימינו, הוא בן 8 לפחות. הוא גם ישרוד אותי, הוא כמו פרס.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top