יום שבת, 26 בספטמבר 2009

הפוסט ה-200

רציתי טלוויזיה בחדר השינה אך בן זוגי התנגד בתוקף- "זה מיותר" הוא טען בהתלהבות. כשמזג האוויר התחיל להראות ניצנים של סתיו, התחלתי להפעיל עליו מניפולציות רגשיות על כמה שזה יכול להיות נחמד להתכרבל יחד במיטה ולצפות בטלוויזיה כשיהיה קר מדי לצאת מהפוך.
עבד. עכשיו אני יכולה לצפות בבנות גילמור מהמיטה, שזה כנראה כל מה שבחורה מייחלת לו.

הפוסט הזה הוא הפוסט ה-200, מה שאומר שעברתי כבר כברת דרך יחסית ארוכה ואינטנסיבית עד למעמד הזה (דרך שהייתה שזורה בעדכונים מתמידים וכנראה קהל קוראים שעמד בהתחלה על הבן זוג בלבד (ההוא מהפסקה הקודמת) שניסה להראות תמיכה אבל לא ממש הבין מה אני רוצה ממנו).
עכשיו נראה שעדת הקוראים הכפילה את עצמה כמה וכמה פעמים וחיידק הכתיבה שלי הוא משהו שניזון בהתמדה מכמות העדכונים ורק גדל ומתפתח.
זה טוב מצד אחד, כי להיות יצירתי בכל תחום זה דבר מפרה, מצד שני- אני מקווה שזה לא יגדל עד לקנה מידה שבו אצטרך להרגיש אחריות לעשות עם זה משהו מקצועי (למרות שעמוק בלב זו כן התקווה שלי).
קונפליקט ידוע כנראה עבור כל אחד שנכנס לתחום רעוע כמו כתיבה ויצירה.
בכל מקרה, לא אטריד אתכם יותר מדי בשאלות הקיומיות שלי מאחר וזו בכל זאת נקודת ציון חיובית ומה יכול להיות יותר חיובי מחתלתול שמחזיק קאפקייפ? :)

מי שמקבל ספוטלייט היום בסיקור הבלתי פוסק שלי של שבוע האופנה במילאנו הוא מת'יו וויליאמסון. למת'יו אני אוחזת חיבה מזה זמן מה והוא לרוב לא מאכזב אותי. הקולקציה האחרונה נושאת את סימן ההיכר שלו- הצבעוניות, כמו גם משחק עם צבעים מטאליים והשראה מויטראז'ים.
התוצאה לפניכם-








המעצב הבא שהצליח להשאיר חותם היה Gianfranco Ferre (וד"ש לבוילר!). קולקציה נשית שהורכבה מפלטת צבעי ה-nude , נגיעה בצבעים מטאליים, בדים מלאים בכיווצים וכמה דגמים מופלאים שנראו כמו צדפה מהלכת.




למרות ששתי הקולקציות האלו הרשימו אותי לטובה, יש באוויר תחושת מיאוס משבוע האופנה המדובר. הרגשת דה ז'ה וו כבדה אופפת את מרבית הדגמים על המסלול. ניהלתי דיון עם מודנה על כך שהדוגמאות הפרחוניות בקולקציה של Erdem הם בעצם הומאז' (שלא לומר העתק בוטה) לקולקציה של סטלה מקרטני מ-06'.
גם הקולקציה של Ferre- לצד הדגמים המרשימים ומעוררי ההשראה שעברו על המסלול יש כמה דגמים שאני מוכנה להישבע שראיתי אותם בעבר, על מסלול שונה, אצל מעצב אחר.
אמנם אופנה היא בסופו של דבר מחזור של טרנדים ישנים אך צריכה להישאל השאלה המתבקשת- היכן נמתח הגבול?

כידוע לכן, בחורף הקרוב מסתמנים כמה טרנדים בולטים בתחום האופנה כגון כתפיות מחודדות, ניטים, א-סימטריות וכו'. אני לא יודעת היכן אתן עומדות ביחס לטרנדים הללו אבל גם אלו שכן מחבבות את המגמה (כמוני למשל) בוודאי יכולות להזדהות עם ההרגשה שאין חשק להוציא סכומים גדולים על טרנדים שיחזיקו מעמד עונה אחת לכל היותר.
בדיוק בשביל זה מצאתי לכם את החנות הבאה, שמרכזת בתוכה את כל הטרנדים האלו כולל חיקויים לבלמיין (זונת הטרנדים הגדולה) והכל במחירים עממיים (ומשלוח חינם):


את הפריטים מהתמונות הללו ועוד פריטים מוצלחים תוכלו למצוא כאן

ולסיום, יתכן שלרגל הפוסט ה-300 תוכלו לזכות גם ממני לסיקור מיוחד מפריז עצמה אך מאחר ורוב הסיכויים שזה לא יקרה, כדי שיהיה לנו למה לשאוף (ועל מה להזיל ריר), קבלו את Sea of shoes בפריז (!) עושה שופינג בשאנל (!!):


(בקרוב אצלנו)

4 תגובות:

  1. מזל טוב בובה! את משובחת ונפלאה!
    וואו האמת שהרבה פעמים אנשים מדברים איתי עלייך, קטע מגניב. בקיצור, אל תפסיקי!

    השבמחק
  2. מזל טוב ביץ'....
    אוהבת מלאן!!!
    ומתיו הוא גאון-ללא ספק...

    השבמחק
  3. מזל"ט! אני באיחור...
    את נהדרת :)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top