יום שלישי, 11 באוגוסט 2009

same pose, different outfit

היי!
מלבושיי ליום זה:

פירוט האאוטפיט:
שמלה ועליונית- מנגו
נעליים ותיק- ניין ווסט
קשת נוצות- איביי

הפעם אני רוצה לתת דגש לקולקציה של מת'יו וויליאמסון, ילד הפלא של עולם האופנה. הקולקציה משכה את עיני כי היא מלאה בהדפסים אבסטרקטיים וצבעוניים ובשלל בדים מבריקים- ממש חגיגה לעיניים.
אני מאוהבת בסגנון שלו: העליז, הצבעוני והמיוחד. גם וויליאמסון, בדומה לדולצ'ה, נמשך לכל מה שיוקרתי- ר' ערך פרוות ועור, ונותן קונטרסט מעניין לעיצוב הצעיר והחי שלו.


המשך ערב נהדר לכולכם!

2 comments:

  1. ראשית הרשי לי לציין שאת נראית מקסים, כמו בובה ממש
    שנית- אני מתה על מת'יו!! הלואי והייתי מגיעה לניו יורק בזמן לראות את הקולקציה שלו ב-H&M
    בכל אופן, אני גם מעריצה מאוד את הצבעוניות של מיסוני ואטרו, את בודאי גם תאהבי

    השבמחק
  2. תודה יקירתי
    שנה הבאה נארגן מפגש בלוגריות, שורה ראשונה בתצוגת קוטור. אופטימי, לא?
    מיסוני נהדרים!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top