יום שישי, 21 באוגוסט 2009

Happy birthday my love

היי,

היום בן זוגי, יקירי חוגג יום הולדת 23 וכמובן שאני מאחלת לו את כל האושר, ההצלחה והשמחה בעולם.
איזה כיף שהחצי השני שלך חוגג יום הולדת!



ימי שישי הם תמיד בסימן של ביחד אצלנו. את הצהריים אנחנו מעבירים כל פעם אצל המשפחה והערב מוקדש לסידורים משותפים כמו בישולים וכביסה. הגשמת החלום הפרברי, אין ספק (רק בלי הקוטג' וה-2.4 ילדים).

היום יש לי גם סוף סוף הזדמנות לצ'פר אתכם בתמונות עם נוף שונה מאשר הסלון הביתי שלי. עם כל הכבוד לסלון החתיך שלי, בוודאי שהייתי שמחה לגוון את הסנריו כל פעם ע"מ לא לשעמם אתכם קוראיי היקרים אך העובדה שאני מצטלמת כל בוקר ב-5 דקות הפנויות שיש לי לפני שאני יוצאת לכיוון העבודה, כובלות את ידיי ולא ממש מאפשרות לי לבחור במה אחרת לתמונות. עמכם הסליחה!

מלבושיי ליום זה:

שמלה, תיק- מנגו
שרשרת- אסוס
צמידים- קסטרו
עגילי יהלומים- מתנה מאמא
נעליים- תחנה מרכזית ת"א.
חגורה- לוצ'י

המשפחה שלנו-
המשפחה המורחבת-

המשך יום הולדת נפלא וסופ"ש נהדר! :)




4 תגובות:

  1. מאוד אהבתי את האאוטפיט :) מאוד מחמיא לך שיער אסוף, ממש יפה.

    השבמחק
  2. מראה הפיפטיז הזה מחמיא לך מאוד. את נראית נפלא ועל אף שהכלבלבון כל כך מתוק הוא לא מצליח לגנוב את ההצגה... :)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top