יום שישי, 28 באוגוסט 2009

Goddess dress

היי,

כידוע לכם, יום שישי הוא יום-המשפחה-הפרברי (or should I say- פריפריאלי?) שלי שבו אני עוסקת בכל אותן פעילויות ששגורות בסדר יומה של עקרת בית מן המניין.
זה היה מרשים יותר בעבר כשגם עבדתי משרה מלאה בנוסף לכל, עכשיו שאני סתם מובטלת זה די מתבקש שאעשה לפחות את זה.
בין לבין אני אוהבת לתבל את ימי שישי בשמלה מיוחדת שתשכיח ממני את העובדה שלפני כמה רגעים עוד חיטאתי את האסלה בחומצה (תוך כדי שאני מתנשמת בכבדות שלא הייתה מביישת את אלביס בגרסתו השמנה בהופעה)
סקסי.


פירוט האאוטפיט-

שמלה- מנגו
נעליים- תחנה מרכזית ת"א
עגיל נוצה- אסוס

המשך סופ"ש נהדר לכולכם!

3 תגובות:

  1. אני כל כך אוהבת נוצות טווס

    השבמחק
  2. צבע מקסים יש לשמלה, נראת נהדר..

    השבמחק
  3. תודה רבה על כל התגובות :) איזה כיף :)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top