יום ראשון, 16 באוגוסט 2009

זארה כמרקחה

היי לכולם,

חזרתי מערב נפלא של שוטטות בקניון עם חברתי הפשיוניסטה. הסתובבנו כ"כ הרבה עד שפיסית כמעט מעדתי מגובהם המכובד של עקביי.
אמנם בזארה באופן מפתיע לא ביצעתי קניות, על אף שמדדתי כמה פריטים ראויים. בסופו של דבר הרציונל הכריע את הכף ומנע ממני מלרכוש אותם (התבגרה הבחורה, אה?).
מה שכן קניתי בסופו של דבר הוא בגד ים שלם, קלאסי ומחמיא, בדיוק כפי שרציתי (באפרודיטה). אמנם בחרתי אותו בגרסתו השחורה על אף שבהתחלה נרתעתי מלקנות בגד ים בצבע כזה, עד שמדדתי אותו והגעתי למסקנה הלא מפתיעה במיוחד ששחור זה באמת מרזה!
כמו כן קניתי אוסף צמידים יפיפה בקסטרו (שקולקצית החורף שלהם היא לחלוטין overrated בעיניי) שמורכב ברובו מצמידי ניטים. יאאי!

החלטתי בכל זאת לתעד את הפריטים שהתלבטתי האם לחטוף אותם או לא בזארה:


הג'קט הזה יפיפיה, הסיבה היחידה שלא חטפתי אותו היא כי הוא היה מעבר לתקציב שלי. אמנם המחיר שלו לא היה עד כדי כך אסטרונומי (379 ש"ח) אבל בכל זאת, יש לי שכ"ד לשלם עוד שבועיים. מדדתי גם ווסט באותו סגנון ב-179 ש"ח, מרשים מעט פחות.


חולצה עם כתפיות מודגשות, איך לא. ב-199 ש"ח. הדבר העיקרי (והדי מהותי) שהרתיע אותי בטופ הזה הוא העובדה שהחזית שלו לא מרשימה במיוחד, אף יותר מכך, הטופ עשוי בצורה כה גרועה שכל החלק הקדמי שלו שקוף עד כדי חה-חה-רואים-לך-את-החזיה (וזה אפילו מתחרז).

השמלה הזו הפנטה אותי יותר ככל שהתמקדתי בה. היא מאוד צבעונית, באורך מקסי, מאוד מרשימה לטעמי. הבעייתיות שאני מצאתי בה הוא באזור החזה כי אני לא אוהבת להתהלך עם מחשופים גדולים כ"כ. כמובן שעל בעיית המחשוף אפשר להתגבר באמצעות אלתור של טופ או גופיה מתחת. הבעיה העיקרית היא שהדוגמא שלה הזכירה לי שמלה שהזמנתי מ-Asos:

לאלו מכן שלא הזמינו את אותה שמלה בדיוק, האלטרנטיבה של זארה יכולה להיות פתרון מעולה לשמלה אביבית ויפה, ב-199 ש"ח סה"כ.


מלבושיי לערב זה:

פירוט האאוטפיט:

חולצה- ראלף לורן
חגורה- Urban outfitters
מכנס- אנונימי
נעליים- ניין ווסט.
תיק- חנות בקניון חיפה.

עם בובתי בארומה. שימו לב לשרשרת האדירה שלה! גם כן מיריד פלסטיק בת"א.

לסיום- פינת האו:
את הרכישות שלי אחשוף בהזדמנות אחרת.
עד כאן להיום!

2 comments:

  1. האני!

    הז'קט יושב עלייך נפלא! יצאת מקסים בתמונה, שינוי הנוף הרגיל של התמונות עשה לך רק טוב :) מזמינה עוד "צילומי חוץ" מהסוג הזה, זה שובר שגרה וזה אחלה.

    לגבי הקיטורים בתגובות ב"במודה" - תמיד יהיה מי שלא יאהב ולא יפרגן. תסתכלי על זה ככה - עצם העובדה שאת מספיק מטרידה מישהו כדי שיטרח להשמיץ אותך - זה אומר שאת נוגעת באיזה מיתר. בעיניי, זה אחד ההישגים הכי גדולים שיכולים להיות לכותב. אז את באמת צריכה להיות מרוצה :)

    השבמחק
  2. יקירתי, תודה רבה על התגובה.
    אני גם בעד כמה שיותר שבירת שגרה, אלא שבין משרה מלאה לבין הדירה לא תמיד יוצא לי.
    ואולי זה סתם תירוץ.

    :)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top