יום ראשון, 30 באוגוסט 2009

ראיונות- הסאגה נמשכת

היי לכולם,

נתחיל בכך שמוטק'ה (שם זמני), שנלקח תחת חסותנו אתמול, הספיק לברוח הבוקר.
ניסיתי לחפש אותו אך לא הצלחתי לחזור על עקבותיו וייסורי מצפון קשים מנקרים בי.
אני מקווה שהוא בסדר, אם כי בדיעבד זה לא היה רעיון מבריק במיוחד לקחת בן חסות, מועמד לאימוץ בשלב זה בחיים.
אני מובטלת, לא ברור לי איך אסיים את החודש עם ההוצאות הנוכחיות שיש לי, עוד כלב כרגע זה כבד מדי עבורי.
מעבר לכך שפרדי, התינוק הקטן שלי, לא מחוסן עדיין. להביא אותו במגע עם כלב רחוב היה רעיון רע בהחלט.
הרציונל אומר שזה לטובה אבל הלב עדיין חושש על גורלו של האומלל.

היום היה ראיון ההמשך שלי. הוא התנהל באופן מוזר. ניסחתי שלושה מכתבים רשמיים בצורה מוצלחת לטעמי, אלא שהמראיין שלי הגיע בפועל כשעה לאחר המועד שנקבע, קרא את המכתבים במשך חמש דקות, ציין כי מאוד התרשם מהם וכי ביום רביעי יתקשר אליי ע"מ שנסכם את הפרטים הסופיים.
בעולם לוגי זה היה מרגש אותי מאוד מאחר והייתי מסיקה שהתקבלתי לעבודה. בעולם שבו אנחנו חיים, קרה לי לא פעם שההתרחשות הזו חזרה על עצמה ובפועל לא קיבלתי יותר שום התייחסות ושום טלפון.
זונות.

הסתבר לי גם שמילות החיפוש "עבודה מעצבנת" יביאו את הקורא שחיפש על כך אינפורמציה יעילה (האם יש כזו?) דווקא לבלוג שלי, בהשראת "יום עבודה מעצבן עבר על כוחותינו". אילו רק הבוס שלי לשעבר היה יודע..ואולי בגלל זה פוטרתי באמת?

היום דווקא היה לי חשק להשקיע בלבוש, למרות חוסר ההשראה הכללי שאני סובלת ממנו לאחרונה, גלי החום ששטפו אותי ושני הכלבים שרצו לי בין הרגליים.

מלבושיי ליום זה:
חולצה מכופתרת- מיס לולה.
חצאית- רנואר.
טבעת- מתנה מאמא.
שרשרת, נעליים- אסוס.
תיק, סיכה- וינטג'.
צמידים- קסטרו.
חגורה- לוצ'י.

התקופה הקצרה שבה היתה אידיליה משפחתית עם בן החסות החדש-
מוטק'ה (שם זמני)- מקווה שאתה בסדר, היכן שתהיה!
המשך יום נהדר!

2 comments:

  1. אמג את חייבת למצוא את הכלב הזה :S
    מסכן קטן.

    השבמחק
  2. נמצאה האבדה, אל חשש.
    אפילו נלקח כבר לוטרינר.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top