יום חמישי, 27 באוגוסט 2009

מתחילים מחדש

היי,

לשמחתי אמו של בן זוגי שוחררה היום מבית החולים.
אני מקווה שהעניינים יתחילו להסתדר לטובה מעכשיו.
השבוע האחרון היה מטורף מבחינתנו, כל התוכניות נקטעו תוך רגע. מוכיח את הטענה שאין טעם לתכנן תכנונים לטווח ארוך.
מה שחיזק את הטענה הזו היו זוג חברים שאירחנו אתמול לראשונה לאחר זמן רב. אביה של הבחורה שאירחנו, הספורטאי הצעיר והבריא מת לפני פחות מחודש. דום לב, ככה סתם, במגרש טניס ריק מאנשים. פאק.
מזכיר לי את שירו של אביתר בנאי- 'כלום לא עצוב'.

היום הזה היה בסימן של התחזקות ויציאה מהמצב שנקלענו אליו. מעבר לעובדה שאמו של בן זוגי השתחררה כאמור, היום היה ראיון העבודה הראשון שלי.
תנאים מעט יותר טובים מהעבודה הקודמת (ימח שמה) אם כי עדיין לא בשמיים, מיקום נוח, שעות טובות.
אני כבר לא בונה ציפיות למרות שעושה רושם שהראיון הלך טוב ואף זומנתי לראיון המשך.

גם להתלבש באופן מושקע לראיון לא היה לי כוח. הקיץ הזה כבר משאיר אותי חסרת השראה לחלוטין (מזל שאני מובטלת אם כך ולא צריכה לבחור כל יום אאוטפיט חדש *צחוק עצוב*). די, מיציתי.
היה לי קשה להעסיק את עצמי בבגדים כשבין הרגליים התרוצצו לי שני כלבים- האחת מבוגרת ודי ממורמרת, הכלבה של אמו של בן זוגי והשני גור קטן וסקרן. הייתי צריכה להשקיע הרבה אנרגיה בהפרדת כוחות שכן זו המבוגרת ממש לא ראתה בעין יפה את הגור הקטן שלי.

כדי לחגוג את יציאתו של אמו של בן זוגי מהביה"ח, החלטתי להשקיע בארוחת ערב נחמדה. לא לקחתי בחשבון שזו ארוחה של כוסיות ולא באמת ארוחה שמיועדת לבחור שנוהג לצרוך הרבה אבל זה מה יש.
אף מילה על האדממה שיצאו לי תפלים בצורה מוזרה :)



מלבושיי ליום זה:

גופיה, תיק- מנגו
מכנס, צמידים- קסטרו
נעליים- Dune
שרשרת- חנות עבודת יד בחיפה.

ולסיום, כמה תמונות של אליל הבנות-

סופ"ש נהדר לכולכם!

2 comments:

  1. ואו, לא הייתי בלופ!
    אני מקווה שאת באמת מרגישה יותר טוב, ואמו של בן זוגך כמובן
    אם זה עוזר- את נראית יפהפיה

    השבמחק
  2. אני בעצמי בקושי עומדת בקצב
    תודה בובה!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top