יום שני, 24 באוגוסט 2009

אירוניה אהובתי

פיטרו אותי.
גם מבעד לערפל בעיניים שנוצר מדמעות ומהלם יכולתי להבחין באירוניה שמתרחשת כאן.
אירוניה מופלאה, מענגת כמעט. גדול המחזאים לא יכל לחשוב על משהו מוצלח יותר.
הבחורה שסומנה כיד ימינו של המנכ"ל פוטרה כי לא הסתדרה עם אחת שהתחילה עם אותם נתוני פתיחה כמוה אלא שהכריזמה והיכולות שלה הביאו אותה לכדי בדיקת באנרים.

התחלתי את היום במצב רוח לוחמני. הייתי נחושה, במוד האימפולסיבי הטבעי שלי, לומר לבוס את כל מה שאני חושבת עליו.
מזל שמיראל היקרה היתה שם באותו רגע כדי למתן אותי קצת, להראות לי שיש גם את הצד השני לכל מטבע והצד הזה לא אוהב את מה כשמישהו זוטר לו מטיח בו את האמת המרה.

התחלתי להרגיש מפויסת ומתונה יותר. החלטתי לנהל את השיחה בקור רוח לא אופייני, להיות עניינית עד כמה שאפשר למרות תחושת חוסר הפייריות שהעיקה עליי.

זה לא עזר לי הרבה, הפור כבר נפל וגורלי נחרץ מראש. ניתנה לי האפשרות לעבוד עוד 30 יום ולנסוע לראיונות במידת הצורך לאחר יום העבודה במשרד.
ויתרתי על התענוג. לא רוצה לחזור לשם, לא רוצה לראות יותר את הפרצופים האלה, לא רוצה להביט יותר לאחור.

אז פגעו בי. רמסו לי את האגו. אספתי את כל החפצים שלי ונמלטתי כשג.מ לא היתה שם כדי לא לתת לה את התענוג של להתבונן בי עוזבת בבושת פנים.
היא ניצחה, שיבושם לה. אני מנסה לשכנע את עצמי שהקארמה תעשה את שלה בסוף.

זהו, עוברים הלאה. עוד לא קמה העבודה שהצליחה לשבור אותי, בספק שגם תהיה כזו. פרק חדש בחיים.
אם זו יכולת ההבחנה בין טוב לרע של עובדי המשרד כנראה שלא נועדתי לעבוד שם מלכתחילה.

בנוסף להכל, את בשורת הפיטורין קיבלתי כשנראיתי כמו גרסא לא ברורה של קורט קוביין.
נהדר לי!

הייתי אמורה להיות בחופש מחר והיום קבעתי לצאת עם חברתי הפשיוניסטה ועם חברה נוספת מהצבא לעוד מפגש איחוד כמו שרק אנחנו יודעות. לא רציתי לבטל את המפגש, נחגוג את בשורת הפיטורין גם נחגוג.

נ.ב- שלשום השכלתי לשים סוף סוף מונה כניסות כדי לקבל קנה מידה של כמה קוראים יש לי. 100 כניסות בממוצע ביום זה נתון כ"כ מרשים שזה הפתיע אפילו אותי.
המקסימום שיכלתי לפרגן לעצמי היה 20 כניסות ביום.
אז תודה! הכניסות שלכם מעודדות ונותנות לי מוטיבציה, בייחוד בימים לא פשוטים.

6 תגובות:

  1. חמודית!!
    חיזקי ואמצי! מי ייתן ויישרפו הקפיטליסטים הזונות וכל עסקיהם יקרסו עליהם!
    אותי גם פיטרו פעם, וסורי על הקלישאה, זו הייתה הטובה הכי גדולה שעשו לי..לא נראה לי שאת תרדי בהיסטוריה, מה שנקרא, כקורט קוביין, אני צופה לך עתיד מזהיר :)

    השבמחק
  2. תודה יקירתי! :)
    אני גם כן מרגישה שעשו לי טובה
    רק שהמחשבה על נסיעות וראיונות מבישים עושה לי רע.
    עברנו את פרעה, נעבור גם את זה.

    השבמחק
  3. לובה יקרה,
    כולנו עברנו את ההרגשה הכי נוראית בעולם של פיטורים, אבל בסופו של דבר הכל מסתיים בכוסימא שלהם ושימותו כולם.
    חוץ מזה שפיצויים זה אחלה!!
    מקווה שהכל בסדר עם אמא של חבר שלך,
    חזקי ואמצי, אוהבים אותך כאן בבלוגספירה

    השבמחק
  4. תודה יקירתי!
    איזה כיף לקבל פידבקים כאלה :)

    השבמחק
  5. אני קראתי אצלך רק עכשיו על הפיטורין ואני מאוד מצטערת בשבילך, אבל אל תדאגי. זה רק סימן למשהו יותר טוב שיבוא. אני גם חוויתי את זה לפני חצי שנה והנה זה מאוחריי ודברים טובים יקרו לך ממש בקרוב. כל הכבוד על 100 כניסות ביום, נשיקות.

    השבמחק
  6. אני מצטרפת להלך הרוח בכל התגובות ואומרת- זונות, פיטרתם אותי, תמותו.
    מעכשיו יהיה טוב.
    תודה על התמיכה, ספי יקירתי!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top