יום שבת, 22 באוגוסט 2009

תקדים

היי,

היום סחבתי את עצמי לים. לא כי חלילה אני אוהבת ים אלא כי היה לי בגד ים חדש לחנוך. אילו לא הייתי חונכת אותו הייתי מגדירה את קניית הבגד ים בתור קנייה מיותרת ואני שונאת קניות כאלה.
לא שסבלתי בחוף. מהים עצמו התרחקתי, נשארתי בצל ושמעתי ליידי גאגא בכיף כך שלמעשה היה נחמד ממש.
היה כ"כ כיף ומרגש כ"כ שהמיגרנה החליטה לבקר אותי אחרי שבועות שבהם היא לא הטרידה את מנוחתי.
היא כמו קרובי משפחה קמצנים שאת לעולם לא רוצה לראות ובכל זאת באים לביקור חובה פעם בכמה חודשים.

לכל התוהים מדוע אני עד כדי כך לבנה- kiss my white little but :p: זה או זה או לחטוף מלנומה.
תמיד מזכיר לי את אותם איוולים שפונים אליי סתם כך ברחוב וזורקים הערות כמו "אם היית משתזפת קצת, היית מושלמת".
אחלה. הצבת לי מטרה חדשה בחיים- רדיפה אחרי אידיאל היופי שלך, איש זר.
מה אני אמורה לעשות עם האינפורמציה הזו חוץ מלקמט את ההבעה שלי לכדי What the furge?? לא ברור.

פירוט האאוטפיט:

חצאית- טנגו, נרכשה ביריד מותגים לפני שלוש שנים.
נעליים- טיילת באילת.
צמידים- קסטרו, יריד בקניון באשדוד.
כובע- משביר.
בגד ים- טורקיז.
שרשרת- יריד בטעם העיר.
תיק- אליזבת הארלי.
משקפי שמש- קוואלי.

עד כאן להיום !



4 תגובות:

  1. ניראת ניפלא!
    תיתחדשי(:

    שבוע טוב,מוזמנת לבקר.

    השבמחק
  2. הבגד ים נהדר! מחמיא לך מאוד!

    השבמחק
  3. עזבי אותך מלהשתזף. לבן זה השזוף החדש!
    אחלה בגד ים, תתחדשי ותהני ממנו (בלי להישרף...)
    :)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top