יום רביעי, 19 באוגוסט 2009

החוזים הם מהשטן

היי,

היום הבוס שלי החליט לחנוך את העו"ד החדש שלנו ולנסח חוזים חדשים לכל הלקוחות שלנו וגם לעובדי החברה (כן, לכל השלושה).
יופי לו.
אממה? מסתבר שהבוס והעו"ד המלומד התעלמו מהחוקים במדינת ישראל והחליטו להוסיף סעיף שמחייב אותנו לעבוד שעות נוספות בהתאם לצורך ללא ציפיה לשכר בתמורה. לפי החוזה, מערכת היחסים ביננו מבוססת על אמון (?) ובאותה מידה שאין להם אפשרות לפקח על עבודתי (ממש!), אין להם אפשרות לתגמל אותי על מה שאני ראויה לו בחוק.
מריח לכם מסריח? אין ספק.
לקחים מחתימת חוזים לא כשרים הפקתי עוד בגלגול הקודם שלי בתור נציגת שירות לקוחות ממורמרת מאוד בסלקום.
הרגיש לי רע לחתום על חוזה שבו אני מסכימה להיקנס במידה ואתפטר ובכל זאת, היד המרושעת שירבבה לה חתימה מבלי ששמתי לב בכלל.
do it once- shame on you, do it twice- shame on me
בטח ד"ר פיל המציא את המשפט הגאוני הזה!

מלבושיי ליום זה:

פירוט האאוטפיט:

חולצה מכופתרת וחגורה- יופ. חולצה שהקדימה את זמנה עם כתפיים מודגשות, איזה כיף להיזכר שיש משהו כזה בארון!
גופיה- לוצ'י
מכנס- יופי דו
נעליים- סטודיו קטריז.
תיק ועגילים- אלדו.

אז שלא יעבדו עליכם!
וערב טוב וכאלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Template Design By Baby in Heels
Back to Top