יום שני, 17 באוגוסט 2009

פוסט עמוס

היי לכולם!

יש לי הרבה מה לחלוק עמכם, קוראיי היקרים, ולכן בואו ניגש לעניין:

את הבוקר פתחתי כהרגלי בעבודה בקריאת המיילים שלי.
המייל הראשון שיצא לי לפתוח איתו את הבוקר הוא המייל של הדס שניידר היקרה, מאתר במודה שביקשה לשלוח לי דברי חיזוק ועידוד ולמען האמת פשוט עשתה לי את היום.
כיף לדעת שיש אנשים כאלה באמצע הדרך. תודה הדס!

מלבושיי ליום זה:

פירוט האאוטפיט:

גופיה- רנואר
חצאית- קסטרו
נעליים- אנונימיות
שרשרת, טבעת- מתנות מאמא
תיק, סיכה- וינטג'.

היום קיבלתי הישר מהבוידעם של אמא את הג'קט המדליק הזה:


הוא גם אוברסייז וגם בעל כתפיות בולטות, אדיר ביותר!
דורש גיהוץ, אין ספק אבל אני כבר מדמיינת את עצמי מהלכת איתו כשיהיה קצת יותר קריר.
אני מדמיינת שכבר יהיה קריר.
(סורי, שקעתי למחוזות אחרים לרגע)

כמו כן, מצאתי היום את חנות הנעליים (והאביזרים) המעניינת הזו באיביי שהיא כולה בהשראת יפותו (שאגב, אם עדיין לא ביקרתם בבלוג שלה- זה מאסט!)
כל נעל פה מעניינת, כל עיצוב פה מיוחד והכל במחיר צנוע של כ-120 ש"ח כולל משלוח.
אתם לא חייבים לאהוב את הנעליים האלה, אבל אתם מוכרחים להודות שהן מיוחדות!


בשתי מילים- אני רוצה !!

המשך ערב נהדר לכולם!

3 תגובות:

  1. וואו בובה...תודה על הפירגוניישן...
    ואיזה אתר-אמאאאאאאאא
    אני רוצה הכל!!!
    אבל הכל....
    נשיקות

    השבמחק
  2. אני רוצה את התיקים!!!

    השבמחק
  3. יפותו- בכיף יקירתי, מגיע לך לגמרי.
    קלבה- ידעתי שתאהבי את זה :) זה פשוט אדיר.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top