יום חמישי, 13 באוגוסט 2009

גם אני קיימת

היי לכולם,

הכירו בקיומי.
זה התחיל בכך שבכתבה בנענע אופנה על בלוגים בולטים כמה מגיבות מתוקות הזכירו את הבלוג שלי בחיבה (תודה רבה !!)
ועכשיו-
אתר במודה הוסיף אותי ל'רשימת הבלוגים שאתם חייבים להכיר'.
אני חייבת להודות שזה הרבה פחות מרגש ממה שציפיתי- כשקיבלתי את המייל שמבשר על פרסומי פרפרים לא עפו מעל ראשי וליצנים לא רקדו לידי כפי שחשבתי שיקרה (ואולי טוב שכך בעצם) אבל נחמד לקבל הכרה וקצת פידבק חיובי.
קצת פחות נחמד לקרוא אח"כ תגובות מרושעות אך כנראה שזה חלק ממחיר התהילה. לקח לי דקה לעכל את הספק עובדה ספק קונספירציה שלא כולם סבורים שאני שנונה ומשעשעת ואף יותר גרוע- שלא כולם סבורים שאני מתלבשת נהדר אך כנראה שזו מציאות קיימת.
אולי בכלל לא הייתי מתייחסת לכך אם לא היה עובר עליי יום מחורבן ממילא.
ד"א- אם אני אחליף פוזיציה ואתחיל להצטלם במטבח זה יעביר בכם הקוראים היקרים שלי רטט? :)

מלבושיי ליום זה:

פירוט האאוטפיט:

טי- שירט: צה"לית.
ווסט- אסוס.
שורט- ג'ינס ישן של קרוקר שגזרתי.
נעליים- 24/7
תיק- גולף
צמידים- וינטג'.

המשך ערב נהדר ונטול פידבקים שליליים לכולכם!

2 comments:

  1. הבלוג שלך גורם לי לחייך מידי בוקר. אני שמחה שהתגובה שלי לכתבה גרמה לך לחייך חזרה. הבלוג שלך הוא בין הטובים בארץ והוא בהחלט ראוי להכרה...
    ואגב, הגור החדש שלך ממש חמוד.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top