יום חמישי, 20 באוגוסט 2009

ראשים צריכים להיכרת



או יותר נכון- ראשו של גדי אלימלך. איך הוא מאפשר לנינט לצאת ככה מהבית?
אם בפוסט של Standing ovation עוד ניסיתי לסנגר על צללית העיניים האדומה שבד"כ אני בעדה כי היא באמת מדגישה עיניים ירוקות, הרי שכאן הצללית קיבלה חיים משל עצמה ודלקת עיניים בפוטנציאל וזה פשוט נראה נורא.
השיער נראה רע, היא משמינה מרגע לרגע ובאופן כללי הלוק שלה כ"כ לא מוקפד ולא מחמיא.
אין סיבה לצאת בראש חוצות עם ההכרזה ששמנת. תלמדי להפנים את פרופורציות הגוף החדשות שלך ולעשות מהן את המיטב- זה לא אמור להיות כ"כ מסובך כשיש לך משאבים וסטייליסט.

כדי לאזן את המפגע הסביבתי הזה שקוראים לו נינט, גיליתי שבאותו ארוע נכחה גם בר רפאלי שבאופן מאוד מפתיע התלבשה בצורה נקיה אך נאה.
היא לא צריכה יותר מזה.

אני וחברתי הפשיוניסטה ניהלנו דיון נוקב יום אחד שעסק בטעמן האופנתי של הטופ מודלס. חברתי תהתה כיצד בר רפאלי כ"כ סרת טעם.
הסברתי לה את התיאוריה המאוד מנומקת שלי על כך שדוגמניות מתלבשות נהדר כי הן חיות אופנה ונחשפות לזה באופן קבוע.
בר רפאלי אינה מבינה באופנה מאחר והיא לא נחשפת לכך בפועל, בעיקר כי כל מה שהיא עושה זה לדגמן הלבשה תחתונה במקרה הטוב (דוגמנית תצוגות היא לא תהיה לעולם).
זה נותן לה לגיטימציה להופיע באירועים ללא איפור, בג'ינס ובגופיה.
אז מה המסקנה?
כן, אני מקנאת.
תקפצו לי :P

המשך ערב נהדר לכולכם!

3 תגובות:

  1. חחח אהבתי מאד את סוף הפוסט. That's the way to do it

    השבמחק
  2. אני מאד לא מסכימה. אני חושבת שנינט נראת מקסים,
    היא לא צריכה "להסתיר" את הקילוגרמים שהעלתה. אז היא קצת יותר מלאה ממה שהתרגלנו לראות אותה... זה אומר שהיא צריכה להסתיר את עצמה?!מספיק עם הרדיפה לרזון. היא לא דוגמנית, העיקר שהיא שרה יפה. ולגבי השיער- לחות באויר! יקירתי זה המציאות בישראל! ולא נראה לי שאפילו נינט יכולה לשלוט בזה...
    ובר רפאלי אכן לא יודעת להתלבש! למזלה היא מהממת וכל מה שהיא תזרוק על עצמה ייראה מהמם.

    השבמחק
  3. לא להסתיר חלילה...בסה"כ להתלבש בצורה שיותר מתאימה לפרופורציות שלה..
    ובוודאי שניתן לשלוט בפריזורה, לשם כך המציאו את הבייביליס..

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top