יום שלישי, 4 באוגוסט 2009

יום ארוך

היי לכולם,

היום שלי בהחלט היה ארוך מאוד.
הוא התחיל בחצי יום עבודה ובכך שקיבלתי סוף סוף את הכאילו בלמיין שלי בתוספת קטנה של 35 ש"ח הודות למכס. ררר!
משם הוא המשיך לטוב ולרע- לטוב כי העברתי שעות איכות עם הגור הכי מקסים ביקום, או לפחות כך אני משוכנעת. לרע מכיוון שהיום הייתה אזכרה לציון שנה ראשונה מאז מותו של אביו של בן זוגי.
כשנכנסתי לבית עלמין מיד דמעות חנקו אותי אך כשראיתי את בן זוגי מנקה בשקט את המצבה של אביו, לבי נשבר והתחלתי לבכות עוד ועוד.
עכשיו גם יש לי מיגרנה.
מזל שיש לי את פרדי כמרקחה, שמשכיח ממני הכל.

מלבושיי ליום זה:

פירוט האאוטפיט-

שמלה- רנואר עודפים
סיכה- וינטג'
קשת- אלדו
תיק- מנגו
נעליים- h&o

והנה כאמור, נעלי הבלמיין שלי ושמלת הנוצות המדהימה שבגלגולה הקודם היתה תיק ניטים לא מוצלח.



ולקינוח- הרוקיסט הקשוח שלי בהופעת בכורה, הלא הוא פרדי :)



עד כאן להיום!

תגובה 1:

Template Design By Baby in Heels
Back to Top