יום שבת, 15 באוגוסט 2009

BBB

פרדי הקטן והשאפתן שלי החליט הבוקר שהגודל המיניאטורי שלו לא אמור להוות מכשול של ממש ולכן בסביבות 06:30 הוא התחיל להתאבד לי על המיטה, משוכנע לחלוטין כי אם יתאמץ ממש יצליח לקפוץ לחיקו של אמא.
אם כבר קמתי, החלטתי לשתף אתכם בחוויותיי מאמש.
לאחרונה נפתח בעיר סניף ראשון של הבורגוס בר. במונחים הפרבריים שלנו זה מקביל לפחות לפתיחת h&m בישראל.
מה אגיד לכם? לא התרשמתי. לא מהשירות (נהוג שאם את מזמינה מקום לשעה מסוימת אז באמת שומרים לך מקום, לא?), לא מהפסקות החשמל התכופות ולא מהאוכל.
בכל זאת הצלחתי להנות כי היה מצחיק והייתי בחברה טובה.
קמתי הבוקר עם בחילה איומה בגלל כל מה שאכלתי אמש, לא חלילה כי אני פרו אנה אלא ככל הנראה אני פרו קלקול קיבה.
עוד thumbs up לזכותם של הבורגוס, אין מה לומר.

מסקנה חותכת- אם את דודה בלב כמוני, הישארי בבית עם שמלת הנוצות שלך לאכול פירה ושניצל :)



פירוט האאוטפיט:

שמלת נוצות- זארה
טייץ דמוי עור- איביי
נעליי כאילו בלמיין- Gmarket
תיק- מתנה מאמא
שרשראות- אתם מכירים בע"פ
חגורה- לוצ'י.

שבוע טוב לכולכם!

4 תגובות:

  1. שמלת נוצות , סאחה על התעוזה:)

    השבמחק
  2. אשדודים רבים שבהו בי בעיניי עגל אתמול כשנפנפתי את נוצותיי בוודאי חשבו אותו דבר.
    במקרה הטוב, כמובן.
    :)

    השבמחק
  3. ראיתי שמלה ממש דומה במנגו, אבל באמת קשה למצוא לאן ללכת איתה בארץ.
    יצא לך לוק מהמם!

    השבמחק
  4. תודה יקירתי.
    האמת היא שהקונספט של בגדים לאירועים מיוחדים מאוד חורה לי.
    כשהשגרה היא הדומיננטית בחיים ואין יותר מדי אירועים מיוחדים, אין כמו אאוטפיט יוצא דופן כדי בכל זאת לשבור את האפור..
    זה יצא יותר מלנכולי ממה שהתכוונתי :)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top