יום ראשון, 12 ביולי 2009

boyfriend pants

היי לכולם,


היום היה לי יום חסר מאמץ יחסית בעבודה, לא כי החליטו לפרגן לנו יום כיף חלילה אלא כי כל האמצעים הטכנולוגיים שניתן לסמוך עליהם קרסו בבת אחת. ראשית התוודענו כי יש תקלה של הפסקת חשמל באזורים נרחבים באשדוד ובהמשך היום גם התוכנה שעימה בעיקר אני עובדת גילתה חוסר תפקוד טוטאלי.
בהחלט לא התלוננתי על הרגיעה מהלחץ המתמיד שאני חווה בעבודה.
למען האמת הרגיעה הזו באה בתזמון טוב שכן הייתי די מצוברחת על הבוקר, על הפרק הפעם- המשכורת הנמוכה והחבר שצה"ל החליט לאמץ לחיקו לחודש הקרוב (לא באופן רצוף, זה בכל זאת לא הצבא האדום).
עוד דבר ששיפר לי את המצב רוח הוא אמא שהציעה להיפגש בקניון לעשות קצת window shopping (בעצם אני לא בטוחה איך זה בדיוק ישפר לי את מצב הרוח שכן אני מתנגדת לקונספט של לראות ולא לקנות) אך גולת הכותרת היא שבן זוגי מחמדי חוזר בסופו של דבר הביתה היום. אמנם מאוחר מאוד וכנראה גם עייף ומותש, אבל זה כ"כ עדיף מכלום.
:)
מלבושיי ליום זה:
פירוט האאוטפיט:

גופיית גולף- Folia
מכנס- רנואר מן
תיק- וינטג'
עגילים- דוכן בקניו
נעליים- Office

עד כאן להיום!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Template Design By Baby in Heels
Back to Top