יום שלישי, 14 ביולי 2009

כ"כ יפה שזה כואב











אני חייבת לחלוק את המראות הבאות איתכם, קוראים יקרים שלי, כי אם אשמור אותם רק לעצמי- גובר החשש שהראש שלי פיזית יתפוצץ לחתיכות.
net a porter, אלא מה?

ד"א- יש למישהו מכם מושג ממתי לירון וייסמן נחשבת מצחיקה? לא ברור לי מה היא עושה בקאסט המעולה של 'מועדון לילה'. היא שם על תקן עציץ נטו, בחיי. כשהיא פותחת את הפה זה בכל מקרה מביך.
נשים וקומדיה- אלא אם כן את אורנה בנאי/עדי אשכנזי...אל תטרחי אפילו, זה לא עובד! (בסוף תמצאי את עצמך מספרת בדיחות קרש בתור הסייד קיק של שלום אסייג).

עד כאן להיום!

8 תגובות:

  1. מהמם
    במיוחד המגפיים בתמונה האחרונה
    אבל...לא לביש בעליל

    השבמחק
  2. You are already on "LOOK 10", if you are interested, please check and do some comment.
    Remember that you can ask for a change of look, even sending a photo with the look you think it’s better, but please make sure that the picture has an acceptable resolution.
    YOU ARE ON: http://look10.blogspot.com/2009/07/i-heart-fashion.html
    And if you want you can post a comment on your entry: http://look10.blogspot.com/2009/07/i-heart-fashion.html
    making some indications about the look presented.

    You can also ask to be removed from LOOK 10.
    Pick your prize, saying NOMINATED, if you want. It’s for your blog.
    Greetings
    Vicen.

    השבמחק
  3. can't read much of it, but i love those shoes! stunning.
    xx

    השבמחק
  4. הייתי לובשת הכל בשמחה, אפילו באשדוד
    אז היו סוקלים אותי ויורקים עליי, למי אכפת??

    השבמחק
  5. thanks for your coment, it is a pleasure to have you in "LOOK 10."
    link me? http://look10.blogspot.com/2009/07/i-heart-fashion.html
    ;)

    השבמחק
  6. לצערי אני נאלצת לא להתיחס לאופנה אלא לחלק השני של הפוסט שלך. לא יצא לי לראות מועדון לילה בתקופה האחרונה, יחד עם זאת, זאת לא הפעם הראשונה שבבלוג שלך יש התיחסויות שונות בנוגע לנשים שקצת מוזרות לי. "נשים וקומדיה- אלא אם כן את אורנה בנאי/עדי אשכנזי...אל תטרחי אפילו, זה לא עובד!" - אני מכירה בכך שזו דעתך הפרטית, אבל אל תמהרי לקבוע קביעות שלא בהכרח יש משהו מאחוריהן. במקרה הספציפי הזה, יש המון נשים קומיקאיות ומצליחות מאוד. בתור אישה, הייתי מצפה לגישה קצת יותר מעצימת נשים ולא להפך.
    מקווה שתקחי את הדברים כביקורת בונה.

    השבמחק
  7. על הצלחה לא ניתן להתווכח ולכן את צודקת- רק על מידת הצלחתן לשעשע, שזה כבר אינדבידואלי להחריד.
    מבטיחה לך שאם היית רואה את לירון וייסמן (שהיא אגב, שחקנית דרמה בכלל) מנסה להכניס פאנץ' ליין בין הקאסט המעולה של מועדון לילה, היית תוהה- מה לעזאזל? :P

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top