יום ראשון, 26 ביולי 2009

פוני חדש!

היי לכולם,

חזרתי לאחרונה מהקניון לאחר סיבוב קניות מתיש אך פורה במיוחד עם אמי ואחותי. מדוע מתיש? כי אחותי מדדה את כל בגדי הים שהקניון מסוגל להכיל עד שמצאה אחד שחיבבה.
מדוע פורה? כי אמא פינקה אותי במתנות שוות.
כדי לחזות בקניותיי תיאלצו להמתין בסבלנות עד מחר אך היום תקבלו אטרקציה טובה לא פחות- הפוני החדש שלי שגרף הרבה מחמאות. מסתבר שבן זוגי הוא לא רק מהנדס חשמל מצטיין אלא גם מעצב שיער בחסד.
אני ממש עייפה ולכן אפצה מחר בפוסטים מושקעים יותר.
להלן מלבושיי ליום זה:



פירוט האאוטפיט:

טי שירט- זארה
שורט- ג'ינס ישן של קרוקר שגזרתי.
חגורת ניטים- אנונימית
נעליים- 24/7
תיק- מנגו
שרשראות- דיווה ו-forever21 (מתנה מחברה).

עד כאן להיום!

2 comments:

  1. ממש יפה לך פוני מותק!!
    בסופו של דבר היה שווה כל הדרמות אה?!
    אאוטפיט מדליק ואחלה DIY על השורט!

    אגב אני כן עובדת בקניון אבל כנראה כשהיית שם הייתי בחופש...
    תבואי לבקר בכיף:]

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top