יום שבת, 25 ביולי 2009

המלצה

היי לכולם,

מתנצלת על המחסור בפוסטים אתמול, המצלמה נשכחה אי שם בביתה של אמו של בן זוגי ובתקווה תשוב לזרועותיי הערב.
אמש, בפרויקט DIY לא צפוי החלטתי לעשות ניסויים על שני דברים- 1. ג'ינס ישן ולא נחשק בן כמה שנים של קרוקר שעשיתי לו הסבה לשורט נחשק הרבה יותר.
2. הפוני שלי. חשבתי לעצמי ברציונל של בת 5 קפריזית- אני רוצה פוני ואני רוצה פוני עכשיו. כמה מסובך זה יכול להיות?
זה מסובך.
אחרי אין ספור תיקונים וגזירות שהסתיימו בדמעות, צעקות וקיא (הוספתי את אלמנט הקיא לאפקט דרמטי יותר) קראתי לבן זוגי המהנדס שינסה לסדר מעט את הנזק.
רק היום הושגה (פחות או יותר) תוצאה סבירה ויש לי פוני ב-0 שקלים ובמחיר של כמה דמעות בודדות בלבד.
רציתי להמליץ לכן על חנות צרפתית באיביי שמוכרת שמלות וינטג' יפיפיות במחיר סביר ועם משלוח לישראל (וגם דוגמנית עם פוני ישר לחלוטין, בניגוד לשלי!)
החנות.
תתרשמו בעצמכן:
השמלה הראשונה פשוט שבתה את לבי!
מהרו ותקנו.

מי שטרם ביקרה ב-ASOS המהולל, אמליץ לכן למהר שכן הסייל ממשיך והמידות אוזלות.
זה שווה, בחיי!

עד כאן לבינתיים.

10 תגובות:

  1. את הסייל באסוס כבר ניצלתי חלקית (הכוונה שהשארתי שם מיליון ואחד פריטים שאני חושקת בהם אבל קצרה ידי מלשגת בתוספת דמי המשלוח שלהם) ואני מחכה לחבילה שלי בימים אלו ממש!!
    ולגבי הפוני - מחכה לראות תמונות! אני בימים אלו חוככת בדעתי האם לגזור לעצמי את הפוני שדורש כבר גיזום דחוף, במקום להרחיק לכת עד המספרה.
    אולי אני אנסה את זה באמת.. :)

    השבמחק
  2. גם אני מחכה לחבילה. הסיבה העיקרית שמומלץ בכל זאת להימנע מרכישה גדולה בחנות מקוונת מסוג זו היא שהמכס עלולים לעשות את כל העולה על ראשם ולהפוך את חווית הקניה להרבה פחות משתלמת.
    בנוגע לפוני- עכשיו שעברתי את טבילת האש ואני אינני בתולת פוני עוד אני מבינה שזה פחות נורא ממה שחשבתי ואני גם מבינה שאין הצדקה להוצאה הכספית שכרוכה בגזירת כמה שיערות סוררות על בסיס חודשי. בכל זאת, זה מיועד לאמיצות בלבד.

    השבמחק
  3. וואו, איזה גילוי מרגש גילית לי עם החנות הצרפתית של שמלות הוינטג'! אני מאוהבת לגמרי בשמלה השניה הכחולה. בהתחלה נלחצתי כי הכל בצרפתית אבל כשהמשכתי לרדת למטה ראיתי שיש באנגלית אז נרגעתי...
    תודה, בהחלט שווה לבקר שם!

    השבמחק
  4. ברוכה הבאה לבלוג יקירתי,
    אם התלהבת מהחנות הזו אז בוודאי תשמחי לגלות שבימיו הראשונים של הבלוג הכנתי רשימה מושקעת של כל מיני חנויות וינטג' איכותיות באיביי. אם תרצי אשלח לך קישור.

    השבמחק
  5. http://passionforfashion3.blogspot.com/search?updated-max=2009-05-27T11%3A23%3A00-07%3A00&max-results=7

    תדפדפי בעמוד, זה שם :)

    השבמחק
  6. תודה רבה.
    נראה לי אבל שלעת עתה אצטרך להסתפק ב Window Shopping, הגירסא האינטרנטית...
    מה שכן, איביי מפחיד אותי. זה עובד על מכירות פומביות לא?
    מה שכן, אני בטוח אחלום בלילה על השמלה הכחולה עם העיטור מלמלה בצווארון...

    השבמחק
  7. תתחדשי על הפוני, מחכה לתמונות!
    תיקון קל: החנות היא לא צרפתית. Liebermarlene היא לא אחרת מאשר Rihannon שגרה באטלנטה ארה"ב...יש לה בלוג מעולה וחנות מקסימה...אגב היא זו שמדגמנת את כל הבגדים בחנות:)
    כמובן שהיותה לא צרפתייה לא גורע בכלל...היא מקסימה!!! הנה הלינק לבלוג:
    http://liebemarlene.blogspot.com/
    שיהיה שבוע נפלא:)

    השבמחק
  8. אנה- תודה רבה על החידוד, הבחורה נראית נהדר!
    חולמת בהקיץ- החלטתי בהשראתך לחבר פוסט על קניות אונליין. אמנם תכננתי לפרסם אותו היום אך עקב מחסור בזמן זה נדחה למחר..

    השבמחק
  9. תודה על הלינק לחנות באיביי, כבר הרבה זמן שנמאס לי מאלה שאני מכירה וחיפשתי 'חלון ראווה' אחר :)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top