יום רביעי, 22 ביולי 2009

יום חופש

אני קמה לנקות את הבית.
טיפה גדולה של אקונומיקה חודרת לי לעין.
אחלה תחילת חופש.
אני מתקשרת בהיסטריה לאמא כדי לברר האם העין שלי עומדת ליפול ממקומה,
אמא מאשרת את חששותיי ומציעה בהיסטריה שעליי לפנות לרופא עיניים
בטווח של הרבע שעה הקרובה.
צעקות.
העין מתחילה להירגע, אני שוטפת אותה משהו כמו רבע שעה רצופה במים.
אוקיי, נגמרה הדרמה, יום החופש יכול להתחיל.
חברותיי לצבא באו לבקר ואני לא אתן למשהו כמו עין שמלאה בחומרים פעילים לעצור אותי.
נסענו לקניון, אכלנו, נהנינו אך window shopping עדיין שנוא עליי כ"כ.
מזל שהצלחתי לחיות את ה-rush הכרוך בשופינג דרך חברתי הפשיוניסטה שעשתה כמה קניות נהדרות.
נכנסתי לזארה ולבי פשוט נשבר. סיילים שווים התגלו להפתעתי הרבה כמו גם קולקציה חדשה שהיתה טראשית במידה שדיברה לליבנו אוהב האופנה: פייאטים, הדפסי נמר, נוצות,פרנזים,ניטים. תנו לי עוד, עוד, עוד.
רק החברה השניה מעט העכירה על האווירה כשהעבירה ביקורת על היצר הקנייתי שלנו. אילו לא הייתי אוהבת אותה וזה היה מישהו אחר הייתי מעיפה לו כאפה.
אני שונאת כשמתייחסים לפעילות הכי אהובה עליי בעולם בתור משהו בזוי, שטחי או רדוד.
מה הסיפור שלכם?
anyway, לא יכולתי לקנות כלום, תקציב הקניות שלי לחודש נגמר. כמו רסשיוניסטה אמיתית עמדתי כמו עלובת נפש וצילמתי את עצמי בתא ההלבשה של זארה עם השמלה הנפלאה הזו:


ruffles, מנומרת, רוכסן בולט ומחוך- פשוט אידיאלית. כל החבילה המושלמת הזו ב-199 ש"ח. עם בויפרנד בלייזר, גרביון שחור ועקב שחור מתאים זה היה נראה פשוט נהדר.
הלב נחמץ.
אילו זה לא היה מספיק, גיליתי נעל שחורה עם פרנזים מז'מש שחמדתי אותה עוד לפני כמה חודשים כשטרם גרתי לבד ולא היה לי שום מצפון בכל הקשור לכסף. הייתי מוכנה לקנות אותה, היא היתה במידה שלי אך משום שלא הסתדרתי עם הקשירה שלה החלטתי לוותר וללכת.
כעבור שלושה חודשים הן עדיין חיכו לי שם, זוג אחרון, אותה מידה בדיוק, מאה שקלים פחות. מדדתי והן נראו אלגנטיות ונהדרות. אין לך כסף לקניות, אמרתי לעצמי, השמטתי את הראש והמשכתי הלאה.
הנחמה היחידה בכל העניין הזה, פרט לשתי גלידות הניחומים שטחנתי היום, הוא שקניתי צללית פיגמנטים נהדרת בקודש הקודשים שלי (Mac לאלו מכן שעדיין לא מכירות אותי). אמנם הקולקציה האחרונה שדיברתי עליה לפני כמה שבועות הגיעה מוקדם מהמצופה, סט הצלליות שרציתי התגלו כפחות מרשימות במציאות. יאמר לזכותן שאני זו עם הסטדנרטים הגבוהים אחרי שהכרתי את קולקציית הפיגמנטים שאין שני לה.
זו הצללית:
התמונה לא עושה צדק לצללית הזו שבתאורה מסוימת נראית ורודה ובתאורה אחרת נראית כתמתמה.
כדי שבכל זאת לא נסיים את הפוסט בהרגשה חמוצה, חברתי הפשיוניסטה הסכימה בטוב לבה שאתעד את רכישותיה היום, אז בואו כולנו יחד נשטוף את עיננו:
חולצות נפלאות וקרדיגן מנומר מזארה.
ווסט ניטים יפיפיה בפול אנד בר
טי שירט נהדרת במנגורביעיית צלליות בקולקציה החדשה ושתי מברשות של Mac
מחר, ברגע שחברתי תעלה את התמונות מהמפגש המשולש שלנו, אשתף אתכם ביתר התמונות.
מלבושיי ליום זה:
ממש אהבתי את האאוטפיט שהרכבתי היום, זכיתי למחמאות רבות (המאפרת ב-Mac אף תיארה אותו בתור לוק הלו קיטי).

פירוט האאוטפיט:

טי שירט- TNT men, חולצה שנקנתה במקור לחבר שהודה שזה הרבה יותר פרוע מטעמו האישי. רווח שלי.
שורט וחגורה- אנונימיים.
שרשרת- forever21 , מתנה מחברה.
גרביון- המשביר.
נעליים- איביי
תיק- וינטג'
משקפי שמש- קוואלי.
מצטערת על התמונה indoors במשקפיים, זה לא שאני סנובית חס וחלילה אלא שזה צולם מעט אחרי תקרית האקונומיקה ולא רציתי שתצטרכו לחזות בתמונות קשות.

המשך ערב מקסים ומלא בעיניים בריאות!

7 תגובות:

  1. לא הבנתי את ההפנייה להלו קיטי

    שמחה שהעין בסדר- ולגבי הקניות המוחמצות- אל דאגה
    זה רק אומר שתמצאי את אותם הדברים או טובים יותר, בפחות
    קוראים לזה shopping karma

    השבמחק
  2. כל הכבוד על העמידה האיתנה מול לחצי הסייל, אני לא בטוחה שהייתי יכולה להיות חזקה כמוך בכל מה שקשור לנעליים..
    השמלה שהצטלמת איתה בחדר הלבשה פשוט הורסת עלייך!

    השבמחק
  3. דנה- אמן לזה!
    שלי- תודה בובה! מחזקת את דעתי שעשיתי טעות כשויתרתי על כאלה מציאות נהדרות בזארה...

    השבמחק
  4. וואו
    ממש יפה לך הסטייל הזה..

    השבמחק
  5. תודה דארלינג!
    אני אוהבת לזגזג בין הרומנטי לרוקיסטי

    השבמחק
  6. אני מת על התיק הזה! מאיפה?

    השבמחק
  7. הוא כ"כ ישן שהוא כבר בחזקת וינטג', אמא קנתה לי אותו בחנות רוסית כלשהי, לעצמה היא קנתה את אותו תיק רק בוריאציה גדולה יותר. אני מתה על תיקים בעלי צורה לא שגרתית.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top